به مشترکینی که مصرف برق منزل خود را کاهش دهند پاداش تعلق می گیرد


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876451

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه:

محمد مرادی گفت: مشترکانی که مصرف برق منزل خود را نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش دهند 500 تن کاهش در هر کیلووات پاداش تعلق می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد مرادی در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش دما، استفاده از سیستم های سرمایشی افزایش یافته و این امر مصرف بالای برق را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: برای عبور موفقیت آمیز پیک بار تابستانی برنامه های متعددی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته و به طرق مختلف این طرح ها به اطلاع مشترکان مربوطه می رسد.

مرادی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های وزارت نیرو، شرکت توانیر و شرکت های توزیع برق استان بیش از 100 برنامه جامع برای عبور موفقیت آمیز پیک مصرف برق در تابستان امسال برنامه ریزی و اجرا شده است. “

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها در بخش های فنی، فرهنگی، محرک و غیره است. بخش فنی تعمیرات 100 درصدی نیروگاه ها، راه اندازی نیروگاه های جدید به مدار، بهسازی و بهینه سازی شبکه های توزیع و انتقال شرکت را انجام می دهد. ما دستور کار داریم

مرادی گفت: در بخش های تشویقی برای همه مشترکان در تعرفه های مختلف از جمله مشترکان صنعتی، کشاورزی، تجاری و خانگی پاداش خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در بخش کشاورزی اگر کشاورزان در ساعات اوج مصرف 5 روز از برق برای آبیاری استفاده نکنند، کل مصرف آنها تا 19 ساعت باقیمانده رایگان خواهد بود.

مرادی اذعان می کند: مشترکان صنعتی در صورت همکاری با شرکت توزیع برق و بر اساس تفاهم نامه های منعقده فی مابین از مشوق های ارائه شده بر اساس ضوابط مندرج در دستورالعمل ابلاغی شرکت توانیر بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: امسال برای اولین بار جوایز خوبی در تعرفه داخلی لحاظ شده است. بر اساس مصوبه جدید وزارت نیرو، مشترکانی که مصرف برق در منازل خود را نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش دهند، 500 تن کاهش در هر کیلووات پاداش خواهند داشت.

وی ادامه داد: مشترکان با مدیریت مصرف می توانند بهای برق مصرفی را برای مدت معینی به صورت رایگان وام بگیرند و حتی با کاهش های بیشتر، از سوی شرکت برق اعتبار شوند.

امیدوارم با کمک مردم تابستان امسال را بدون محدودیت و مدیریت سپری کنیم

مرادی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده حدود 80 درصد از مشترکان خانوارهای استان مصرف عادی و مصرف کننده خوب محسوب می شوند و مابقی مشترکان دارای اختلال مصرف و مشمول نرخ و اولویت غیر یارانه ای هستند. قطعی برق و نصب کنتورهای هوشمند خواهد بود که انتظار داریم توسط این دسته از مشترکین پرمصرف رعایت شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه استان کرمانشاه بیشترین تعداد مشترکین داخلی را دارد، بنابراین مصرف انرژی به طور طبیعی در مصرف داخلی بیشتر خواهد بود.

مرادی افزود: مصرف برق در تعرفه های خانگی تقریباً 43 درصد کل تعرفه ها و مصارف صنعتی تقریباً 11 درصد کل مصرف را تشکیل می دهد که انتظار می رود مدیریت مصرف توسط همه مشترکان خانگی و همکاری این دسته از مشترکان به کاهش گرانش کمک کند. .، اولویت های بالایی دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خدای ناکرده با همکاری همه مشترکان در تمامی تعرفه ها و کاهش مصرف برق توسط مشترکان و همچنین مدیریت مصرف مشترکان معتبر خانگی و تجاری و جابجایی برخی هزینه های غیر ضروری از ساعات اوج مصرف در ساعت بار کم با برنامه مشترک خانگی مستثنی نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید