بیرانوند؟ اگر به استقلال برود شک نکنید فوتبالش تمام می شود

بیرانوند؟  اگر به استقلال برود شک نکنید فوتبالش تمام می شود

وحید کالیچ در خصوص فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس گفت: این خبر واقعا برای من تعجب آور بود و از شنیدن آن شوکه شدم. واقعا پرسپولیس چه چیزی باید به یکی مثل بیرانوند بدهد که کمی قدردان و وفادار باشد. واقعاً این حرکت او اوج ظلم به پرسپولیس بود و همه می دانند که بیرانوند امروز اگر برای خودش فردی شده است به خاطر صدقه پرسپولیس است و از پرسپولیس همه جا رفت و دروازه بان شد. تیم ملی و به اروپا رفت و حالا پول زیادی دارد.

وی درباره شایعه پیوستنش به استقلال نیز گفت: مشخص است که اگر این خبرها صحت داشته باشد او فقط وسط پول است وگرنه چطور می تواند به تیمی برود که تا دیروز می خواست گلوی هوادارانش را بتراشد. و از آنها توهین می شنوید؟ از آخرین بازی فینال جام حذفی چقدر می گذرد و چگونه برای مذاکره به باشگاه استقلال می رود؟ معلوم است همه چیز به پول مربوط می شود، اما آیا بیرانوند به نان شب نیاز دارد تا به تیمش و هوادارانی که او را با چند میلیارد کمتر یا بیشتر به اینجا آورده اند پشت کند؟ هرکسی که وضعیت خوبی دارد باید نیاز مالی خود را کم کند و با پرسپولیس ادامه دهد و اگر می خواهد به فوتبالش ادامه دهد باید.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به بیرانوند توصیه می کنم فکر رفتن به استقلال را کنار بگذارد. اگر این اتفاق بیفتد فوتبالش تمام می شود. شک نکن اگر چنین اشتباه بزرگی انجام دهد، هواداران پرسپولیس نمی گذارند نفس بکشد چه برسد به اینکه فوتبال بازی کند. مطمئناً بازی او به شدت کاهش می یابد و پس از مدتی ناپدید می شود. تا زمانی که بخواهد با شلختگی و بی تفاوتی خودش را کنار بگذارد، فکر نمی کنم بتواند از این تنش خارج شود. به او توصیه می کنم که مرتکب چنین اشتباه بزرگی نشود.

کلیح همچنین درباره اینکه رفتارش باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده و حالا در حال دفاع از این تیم است، توضیح داد: من صلاح و خیر تیمم را می خواهم. شاید چون یک سری از حقایق را می گویم عده ای از دست من ناراحت شوند اما من عاشق تیمم هستم. من با پرسپولیس بزرگ شدم و با پرسپولیس می میرم و روی پیشانی ام نوشته شده است و الان هم با اینکه بدم می آید، دلسوزانه به بیرانوند نصیحت می کنم. و او به پرسپولیس آسیب می زند و پرسپولیس برای او بهترین است. بهتر است تصمیم نابخردانه نگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید