ستاره پرسپولیس در بهترین شکل دوران فوتبالش

ستاره پرسپولیس در بهترین شکل دوران فوتبالش

پیوستن طارمی به پورتو یک موقعیت برد-برد برای او و تیمش بود. طارمی با گل ها و پاس گل های فراوان خود به پورتو در فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در این فصل لیگ پرتغال کمک کرد و از طرفی تمام ارکان باشگاه پورتو در خدمت پیشرفت فوتبال مهدی بود.
در این میان نقش سرخیو کونسیس به عنوان سرمربی پورتو غیرقابل انکار است. اما نکته جالب اینجاست که سرجیو تنها عضو خانواده کونیسیائو نیست که به طارمی کمک می کند. فرانچسکو کونسئیک، پسر 19 ساله سرجیو، یکی از استعدادهای جوان پرتغال، با توجه به نقش محوری طارمی در حملات پورتو، هر بار که بازی می کند، تلاش خود را برای نتیجه گیری دوچندان می کند. به رهبری مهدی.
در دیدار شنبه شب پورتو و ویزلا، فرانچسکو در مدت حضورش در زمین عملکرد خوبی داشت و با یک سانتر دیدنی و یک شوت به سمت دروازه طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهدی که حتی یک فرصت را از دست نداد. این روزها در حریف را باز کرد.
نکته جالب در مورد فرانچسکو خوشحالی او پس از تاثیرش روی گل هاست. او همیشه بعد از گل یا پاس گل نزد پدرش می رود و خوشحالی خود را با او تقسیم می کند. شنبه شب فرانچسکو به سراغ سرجیو رفت و با پدرش جشن گرفت و در نهایت مهدی هم به او پیوست تا چارچوبی جالب برای طارمی و کونسیچ بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید