بیشترین خسارت بارندگی های موسمی به زمین های کشاورزی وارد شده است


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884216

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان:

علیرضا شهرکی گفت: بر اساس ارزیابی اولیه از بارندگی ها و سیل اخیر در سیستان و بلوچستان بیشترین خسارت به بخش کشاورزی وارد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا شهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: بر اساس ارزیابی های اولیه کارشناسان بیشترین خسارت سیل به مناطق جنوبی این استان وارد شده است.

وی افزود: بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان بیش از سایر بخش ها در اثر بارندگی های موسمی و سیلاب اخیر شهرهه آسیب دید به گونه ای که زمین ها و محصولات زراعی آسیب دید.

این مسئول با بیان اینکه گزارش خاصی برای شریان های اصلی مانند جاده ها یا زیرساخت هایی مانند برق اعلام نشده است، گفت: پس از حوزه کشاورزی، محورهای فرعی و روستایی به دلیل طغیان رودخانه های محلی آسیب دیدند که فرونشست شد. آمار دقیق سیل جمع آوری و به دست شهروندان خواهد رسید.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی از تلفات انسانی این سیل گزارش نشده است و تیم های ارزیاب برای بررسی و ارزیابی خسارات به منطقه اعزام شده اند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به تداوم بارندگی، بر رعایت نکات ایمنی از سوی سایر استان ها تاکید می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید