بیش از 213 هزار نفر در البرز علیه تاج واکسن واکسینه شده اند

وی افزود: با توجه به آغاز سومین دوره واکسیناسیون کرون برای افراد بالای 18 سال، پیش بینی می شود 190 هزار نفر از این افراد در البرز واکسینه شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز یادآور شد: در ردیف اول 89.6 درصد، دوم 74.4 درصد و در ردیف سوم 9.3 درصد جمعیت بالای 40 سال واکسینه تاج شده اند.

بیش از 99 درصد بهورزان استان البرز واکسینه شده اند

میرزاده گفت: با توجه به شیوع بالای سینوفارم در البرز، بیشترین میزان ابتلا مربوط به این نوع واکسن است و سایر واکسن ها کمتر مورد استقبال قرار می گیرند.

وی با اشاره به مصوبات ستاد کرونا و لزوم واکسیناسیون کارکنان ادارات، تصریح کرد: 99.9 درصد از کارکنان اداره کل بهداشت و درمان شهرستان البرز واکسن و واکسیناسیون کارکنان سایر ادارات این شهرستان را دریافت کرده اند. دنبال میشود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز با اشاره به آخرین وضعیت فوتی های تاج در شهرستان البرز گفت: تعداد فوتی ها در این شهرستان از ابتدای اپیدمی تاج 428 نفر است.

میرزاده با بیان اینکه واکسیناسیون سیار توسط سه اکیپ سیار در دو منطقه محمدیه و الوند انجام می شود، اذعان داشت: خدمات واکسیناسیون در تمامی مراکز جامعه سلامت شهرستان انجام می شود و تیم سیار نیز به افراد دارای معلولیت و بیماران بستری خدمات ارائه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید