بیش از 3 میلیون و 700 هزار بازدید در راه دانشجویان مجازی زنجان


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812548

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان؛

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه بیش از 82 هزار دانش آموز در این خط از دانش آموزان بازدید کرده اند، گفت: بیش از 3 میلیون و 700 هزار ویزیت غیر حضوری از دانش آموزان نور انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر گنجانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه دانش آموز راهیان نور امسال نیز مانند سال گذشته عملی بود، گفت: تیم فنی از سوی آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی جنوب و یادمان ها شامل راوی، تصویربردار و … اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: یادواره ها در روزهای 19 و 20 باخمان به صورت زنده بیان شد و دانش آموزان به صورت مجازی از این مکان ها بازدید کردند. در این دو روز این برنامه در 4 یادواره اجرا شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان بچمن در سن 19 سالگی به صورت مجازی از آثار هویسه و طلایه بازدید کردند. دانش آموزان در سن 20 سالگی از منطقه عملیاتی اروندکنار و شلمچه نیز بازدید کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مدیران مدارس در این دو روز تمام وقت دانش آموزان به دانش آموزان راهیان نور اختصاص یافت، گفت: در این دو روز بیش از 82 هزار دانش آموز به صورت آنلاین از دانش آموزان راهیان نور بازدید کردند.

گنج هانلو با بیان اینکه بیش از 3 میلیون و 700 هزار بازدید غیر حضوری از دانش آموزان نور انجام شده است، ادامه داد: این بازدیدها همچنان ادامه دارد و روز به روز بر تعداد بازدیدها افزوده می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف دانش آموزان استان زنجان در سایت اقیانوسیه بزرگ زنجان افزود: این مراسم همزمان با سالروز عملیات والفجر 8 به صورت حضوری و با حضور دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید