بیش از 3000 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی قزوین به اتمام رسیده است

وی با بیان اینکه جهاد سازندگی منحل نشد بلکه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادغام شد، افزود: همواره شاهد صحنه هایی از ایثار و از خودگذشتگی جهادگران بسیجی در عرصه عمل هستیم که همواره می درخشد و به مردم در ارائه خدمات بدون مزد کمک می کند. “

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اذعان به اینکه جهادگران شامل نمایندگان رسانه هستند، گفت: رزمایش جهاد فاطمیون همزمان با سراسر کشور در هفته بسیج سازندگی در استان قزوین برگزار می شود.


بیش از هزار گروه جهادی در استان تشکیل شده است

آتانی با اشاره به همکاری سپاه و دستگاه های مختلف گفت: در حوزه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی خبرهای خوبی برای مردم داریم و تلاش می کنیم این برنامه ها را در همه عرصه های استان اجرا کنیم. ”

وی ادامه داد: تا امروز یک هزار و 170 گروه جهادی در عرصه های مختلف تشکیل شده و 4 هزار و 790 بسیجی فعالیت می کنند.

وی گفت: 3335 پروژه در حوزه آبرسانی، کانال کشاورزی، راه، بهداشت، فضاسازی اماکن مذهبی و اقتصاد مقاومتی اجرا شده است و تلاش می کنیم به وعده های داده شده به مردم عمل کنیم.

آتانی گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی برای 6 هزار و 32 طرح 163 میلیارد تن تسهیلات و برای 8 هزار و 834 نفر شغل ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: 45 تعاونی با مشارکت مردمی ایجاد و بالغ بر 2391 کارگاه تشکیل شده است. 427 صندوق شروع به فعالیت کرده اند که از این تعداد بالغ بر 21800 نفر عضو هستند.

تخصیص 456 میلیارد تن به طرح یاری مومنان

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: اساس ما در اقتصاد مقاومتی، مدیریت منابع مردمی است و خدا را شاکریم که مردم قزوین در عرصه کمک های مومنانه خوش درخشیده اند.

آتانی با اشاره به ابطال تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه قزوین اذعان داشت: برای این کار خداپسندانه 500 میلیون تومان از سوی سپاه پاسداران و 500 میلیون تومان از سوی کمیته امداد اعطا شده است. 212 دستگاه یخچال خریداری شد که بالاتر از میانگین کشوری است.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: از ابتدای طرح کمک های مؤمنانه تاکنون 456 میلیارد تن برای آن اختصاص یافته است که این کمک ها در بخش های مختلف به شهروندان ارائه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید