بیش از 4 تن فرآورده های دامی فاسد در سبزوار کشف شد


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902791

زیدآبادی گفت: بیش از چهار هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی گوشت قرمز و سفید غیرقابل مصرف توسط تیم های بازرسی و کنترل بهداشتی دامپزشکی با همکاری مرکز بهداشت این شهرستان کشف و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ براتعلی زیدآبادی رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛ وی افزود: فرآورده های خام دامی کشف شده شامل گوشت قرمز و سفید غیر خوراکی و کله پاچه های دامی بود که از سطح سایت های تجارت پروتئین شهرستان کشف و ضبط شد..

وی با بیان اینکه این میزان کشفیات از مجموع 4 هزار و 253 مورد بازرسی از مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی این شهرستان به دست آمده است، تصریح کرد: محموله های کشف شده پس از انجام آزمایش های مربوطه فاسد و غیرقابل استفاده بوده است. از چرخه مصرف انسان.

وی با اشاره به اینکه اکیپ های بازرسی مشکلات بهداشتی و درمانی مرتبط با سلامت مردم را به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان کنترل می کنند، افزود: در مجموع پرونده 34 متخلف بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی به مراجع قضایی ارسال شده است. 2 اتحادیه کارگری همچنین پلمپ شده است

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار تامین امنیت غذایی شهروندان را از اهمیت ویژه ای برشمرد و گفت: شهروندان در هنگام خرید گوشت و مواد پروتئینی به مهر بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام به دامپزشک اطلاع دهند. موارد مشکوک»..

دیدگاهتان را بنویسید