بیش از 40 درصد ایرانیان در دوران پهلوی زیر خط فقر بودند/ ایران رتبه هشتم دستاوردهای نظامی را دارد


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806121

سخنگوی فرماندهی ارشد سپاه قائم آل محمد در استان سمنان با بیان اینکه 46 درصد ایرانیان در دوران پهلوی زیر خط فقر بودند، گفت: بر اساس آمارهای جهانی در حال حاضر 12 درصد مردم ایران زیر خط فقر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با مرآت درباره وقایع تاریخی اخیر پس از مشروطه گفت: جوانان باید تاریخ را مطالعه کنند و ببینند آیا مقایسه ای بین ایران وجود دارد و همسایگانش شرایط را درک می کنند.

دیباجی با بیان اینکه در دهه 180 قبل از انقلاب هیچ نقطه افتخاری در تاریخ ایران ثبت نشده است، افزود: در دوران مشروطه مردم حق انتخاب داشتند، اما دشمنان همچنان می توانند هر کاری برای آسیب رساندن به ایران انجام دهند.

نماینده ولی فقیه سپاه قائم آل محمد در استان سمنان با اشاره به اینکه در زمان اجرای قانون اساسی در ایران لایحه ای مشابه کاپیتولاسیون تصویب شد، تصریح کرد: ایجاد کنید و هیچکس نمی تواند اعتراض کند.

وی با بیان اینکه 60 هزار مستشار آمریکایی با حقوق 17 میلیارد تومانی در ایران زندگی می کنند، افزود: کل ارتش ایران 14 میلیارد تومان حقوق دریافت کردند اما این نیروها تمام حقوق مستشاری مردم ایران را ربودند.

دیباجی با اشاره به اینکه دوران تلخ حاکمیت کشورهای مختلف بر ایران با انقلاب اسلامی به کلی تغییر کرده است، گفت: در زمان محمدرضا شاه کمک های زیادی صورت گرفت. هر فرمانروایی وارد شد، مناطق مختلف ایران را تقسیم کرد و از ایران جدا شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اخراج بیگانگان از کشور بود، تصریح کرد: آمریکا با توجه به سرمایه بالای ایران، شاه را به عنوان ژاندارم منطقه معرفی کرد تا منافع خود را دنبال کند. .

وی با اشاره به اینکه مدیران نالایق در سال های مختلف باعث عقب ماندگی کشور شده اند، گفت: افرادی که به اشتباه انتخاب کردیم باعث عقب ماندگی کشور شدند و نگذاشتند کشور پیشرفت کند. ایران کشوری با سرمایه زیاد است اما مدیران منتخب مردم کشور را با مشکلات زیادی مواجه کرده اند.

دیباجی با بیان اینکه قبل از انقلاب در امور نظامی ایران رتبه ای نداشتم، تصریح کرد: بعد از انقلاب پیشرفت ها و دستاوردهای نظامی زیادی را شاهد بودیم و امروز به رتبه 8 دستاورد نظامی در دنیا دست یافته ایم.

نماینده ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر اینکه ایران امن ترین کشور منطقه است، گفت: با کمی تحقیق می توان توسعه منطقه را بررسی کرد. ما در ایران در آرامش و امنیت کامل زندگی می کنیم.

وی در خصوص برق رسانی 100 درصدی شهرهای ایران گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب انتقال برق به تمام نقاط ایران بود در حالی که در دوران پهلوی 16 درصد ایران دیگر از این نعمت استفاده نمی کردند. “

دیباجی با بیان اینکه 96 درصد مردم ایران به آب آشامیدنی سالم دسترسی دارند، افزود: 56 درصد مردم و 30 درصد روستاییان در دوران پهلوی به آب آشامیدنی سالم دسترسی داشتند و هم‌اکنون ایران هفتمین منبع ارزان‌ترین آب در جهان است. ایناهاش.

نماینده ولی فقیه سپاه قائم آل محمد در استان سمنان با بیان اینکه تنها 5 درصد مردم ایران در دوران پهلوی گاز مصرف می کردند، گفت: در حال حاضر تقریباً تمام شهرها و روستاهای ما گازرسانی می شود. دومین کشور ارزان دنیا از نظر قیمت بنزین.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد ایرانیان تلفن دارند، افزود: ایران از نظر صنعت سیمان رتبه چهارم جهان را دارد، از صفر به رتبه 19 دنیا از نظر موتور رسیده ایم.

دیباجی با بیان اینکه 46 درصد ایرانیان در دوران پهلوی زیر خط فقر بودند، خاطرنشان کرد: طبق آمارهای جهانی در حال حاضر 12 درصد ایرانیان زیر خط فقر هستند در حالی که کشورهای بزرگی مانند انگلیس 19 درصد و فرانسه 14 درصد و ژاپن 18 درصد از مردم ایران زیر خط فقر هستند. مردم آن زیر خط فقر هستند، اما ایران در جهان وضعیت بهتری دارد.

نماینده ولی فقیه سپاه قائم آل محمد در استان سمنان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ایران ناشی از حضور ترامپ داخلی است، گفت: اینها دشمنان داخلی هستند که مانع پیشرفت ایران می شوند و باعث نارضایتی مردم در تبدیل شدن به کشور می شوند. و شکلات اقتصادی در کشور ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید