بیش از 7 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم تجهیز و ایجاد شد


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909550

بهروز رحیمی گفت: ایجاد و تجهیز تخت های جدید از سیاست های دولت سیزدهم است. از ابتدای این دولت تاکنون نزدیک به 7900 تخت جدید ایجاد و تجهیز شده است و در سال جاری تقویت و تحویل 8000 تخت دیگر را پیش بینی کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز رحیمی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین ؛ وی درباره سیاست های وزارت بهداشت و درمان در حوزه تجهیزات بیمارستانی گفت: ایجاد و تجهیز تخت های جدید از سیاست های دولت سیزدهم است که از ابتدای این دولت تاکنون نزدیک به 7900 تخت جدید افتتاح شده است. . ایجاد و تجهیز شده است و همچنین تقویت و تحویل هشت تخت پیش بینی می کنیم امسال هزار تخت دیگر.

وی با اذعان به اینکه حوزه درمان و بهداشت در استان قزوین وضعیت مناسبی ندارد، افزود: ایجاد بیمارستان روانپزشکی جدید و ارتقای تمامی تجهیزات آن در استان یکی از اولویت های این وزارتخانه است چرا که معتقدیم ارتقای خدمات سلامت حق مردم است. .

معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت بهداشت گفت: بیمارستان 22 بهمن استان قزوین یکی از بیمارستان هایی است که از نظر علمی از ارزش و جایگاه خوبی برخوردار است و سطح مناسبی از مراقبت از بیمار را ارائه می کند، اما با وجود آن فاقد فضای فیزیکی کافی

رحیمی در پایان تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و استان، بیمارستان 22 بهمن قزوین به ساختمان جدید منتقل شد و قطعاً منابعی را برای تبدیل آن به یک مرکز روانپزشکی مناسب فراهم خواهیم کرد.

این مسئول در پایان گفت: با راه اندازی مرکز جدید بیمارستان 22 بهمن قزوین، شرایط برخی از بیماری های روحی و روانی که مورد بی توجهی جامعه قرار می گیرد، مساعدتر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید