اشتغال غیرمجاز در دولت پیدا نشود/ کمبود تخت بیمارستانی در لرستان نسبت به میانگین کشوری


ساعت: 21:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890924

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اعمال انصاف در جذب نیرو گفت: لرستان از نظر جذب نیرو و مجوزهای استانی در رنج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات و معضلات بهداشتی و درمانی استان اظهار داشت: خدمات جمهوری اسلامی در همه عرصه ها شگفت انگیز است و این خدمات همواره در حرکت بوده است. در حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی البته استان ما از توسعه نامتوازنی رنج می برد که در طول سالیان متمادی شکل گرفته است که امید است در این دولت به توسعه متوازن تبدیل شود و کاستی ها برطرف شود.

وی افزود: خدمات دانشگاه علوم پزشکی در طول سالیان متمادی مشهود بوده و در دوران هشت سال دفاع مقدس حضوری پر تقوا داشته اند. همچنین در این ایام کرونا سعی کردند جان مردم را نجات دهند که حفظ سلامتی مردم باعث تقویت امت اسلامی می شود و همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم که ایمنی و سلامت دو نعمت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تعداد تخت های بیمارستانی در استان کمتر از میانگین کشوری است و می طلبد در کوتاه مدت اعتباراتی برای تکمیل بیمارستان های نیمه کاره اختصاص داده شود تا از این وضعیت خارج شویم. البته بیمارستان‌هایی که در حال حاضر شلوغ هستند، مشکلات عملکردی دارند و برخی مراکز بهداشتی و درمانی اجاره داده شده‌اند که بر ارائه خدمات تأثیرگذار است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: برای سی تی اسکن و آنژیوگرافی مورد نیاز استان تامین اعتبار لازم است و همانطور که مصوبات سفر را دنبال می کنیم همین مشکل را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اعمال انصاف در جذب نیرو گفت: لرستان از جذب و مجوزهای استانی رنج می برد، نیاز به تامین و تجهیز خوابگاه ها وجود دارد و باید در بحث تامین داروهای ضروری و خاص مدیریت شود تا مردم سرگردان شوند. کمتر و باید به دانشگاه برای پرداخت بدهی ها کمک کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: باید قاعده و قاعده مناسبی برای جذب نیرو وضع شود و اتفاقی که در چند دهه گذشته که جذب از طریق هیئت فراقانونی بود در این دولت رخ ندهد چرا که با آن برخورد می شود. سلامت مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید