بیش از 8 هزار گردشگر خارجی از استان یزد دیدن کردند


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887279

سپهری اردکانی سرپرست معاونت گردشگری استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 8 هزار گردشگر خارجی از مجموعه های تاریخی استان یزد بازدید کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی سپهری اردکانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه یزد در سال جاری مقصد بسیاری از گردشگران داخلی بوده است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیون گردشگر داخلی به استان یزد سفر کرده اند.

وی افزود: تاکنون بیش از 8 هزار گردشگر خارجی در سال جاری از مجموعه های تاریخی استان یزد بازدید کرده اند.

معاون گردشگری استان تعداد گردشگران داخلی و خارجی در استان را بسیار چشمگیر دانست و تصریح کرد: سال گذشته به دلیل کرونا صنعت گردشگری استان یزد وضعیت خوبی نداشت اما امسال داریم. افزایش چشمگیری در تعداد گردشگران داخلی و خارجی داشته است.

سپهری گفت: صنعت گردشگری استان یزد امسال نسبت به استان هایی مانند اصفهان و فارس وضعیت خوبی داشت.

وی افزود: ثبت جهانی شهر یزد یکی از عوامل بهبود صنعت گردشگری در استان یزد است به گونه ای که تعداد گردشگران داخلی و خارجی افزایش چشمگیری داشته و این افزایش تعداد گردشگران خارجی نیز بوده است. بیشتر مشاهده کرد.

سرپرست معاونت گردشگری استان یزد یکی از دلایل کاهش مجموع گردشگران خارجی را تحریم های ظالمانه علیه ایران دانست و گفت: شرایط کرونا در سال های اخیر و تحریم های ظالمانه علیه کشور کاهش یافته است. در مجموع گردشگران خارجی، اما با توجه به رویکردهای استان و برنامه های در دست تهیه، امیدواریم شرایط صنعت گردشگری بهبود یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید