بیش از 90 درصد سایت های صنعتی تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882796

باقری گفت: 942 واحد صنعتی در استان به شبکه فاضلاب متصل هستند و بیش از 90 درصد واحدهای صنعتی در حال حاضر تحت پوشش تصفیه خانه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان در گفتگو با مرات با اشاره به پوشش شبکه فاضلاب واحدهای صنعتی گفت: تصفیه خانه های فاضلاب صنعتی در شهرک های اصلی تحت پوشش این شرکت به طول 195 کیلومتر. از شبکه فاضلاب و ظرفیت 5760 متر مکعب به صورت شبانه روزی کار می کند.

وی با بیان اینکه پنج فاز یا مدول در تصفیه خانه های شهرهای صنعتی استان سمنان به بهره برداری رسیده است، افزود: در 2 سال آینده تعداد فازهای بهره برداری این تصفیه خانه ها با افزایش از 2 فاز به هشت فاز خواهد رسید. به 3 ماژول دیگر

باقری تصریح کرد: یک هزار و 207 واحد عملیاتی در شهرها و نواحی صنعتی استان سمنان مستقر هستند که این واحدها موظفند پساب صنعتی را بر اساس استانداردهای لازم به شبکه جمع آوری فاضلاب تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه در پنج شهر صنعتی بزرگ استان سمنان سامانه بازیافت زباله صنعتی وجود دارد، گفت: شبکه برگشت پسماند صنعتی استان به طول 22 و نیم کیلومتر و ظرفیت 2827 متر مکعب در روز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید