بیمارستان کسری: مهسا امینی بدون علائم حیاتی به اینجا اعزام شد

بیمارستان کسری: مهسا امینی بدون علائم حیاتی به اینجا اعزام شد

روز جدید بیمارستان کسری در اطلاعیه ای در خصوص درگذشت مهسا امینی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشت: با توجه به رعایت منشور جهانی حقوق بیمار، کادر درمانی حق دارند هرگونه اطلاعاتی را در مورد روند درمان بیمار در طول بستری شدن در بیمارستان منتشر کنند. از مراجع درجه یک خانواده و قضایی (در صورت اعطای مجوز) وجود ندارد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

پس از درگذشت جانگداز، خانم مهسا امینی، به هموطنان عزیزم یادآوری می کنم.

با توجه به رعایت منشور جهانی حقوق بیمار، کادر درمان مجاز به انتشار هیچ گونه اطلاعاتی از روند درمانی بیمار در طول بستری نمی باشد مگر به مراجع درجه یک خانواده و قضایی (در صورت مجوز). به همین دلیل حتی اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفت و فقط بستگان درجه یک از روند درمان و وضعیت بیمار به طور کامل مطلع شدند.

در حالی که او برای خانواده اش صبر می خواهد، به تمام حضار اطلاع می دهد.

ساعت 20:22 روز سه شنبه 31 شهریور خانم مهسا امینی با ایست قلبی تنفسی (کد 99)، نداشتن علائم حیاتی و میدریاز مضاعف (مرگ مغزی) به بیمارستان کسری مراجعه و با تلاش ویژه تیم احیا، عملیات احیا انجام شد. ریتم قلب بهبود یافت و بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

متأسفانه پس از 48 ساعت روز جمعه، بیمار مجدداً دچار ایست قلبی شد که به دلیل مرگ مغزی علیرغم تلاش تیم پزشکی موفق به احیای وی نشد و بیمار فوت کرد. بنابراین جسد خانم مهسا امینی بلافاصله برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

تیم پزشکی بیمارستان قصری تهران و تمامی پرسنل و همکاران این ضایعه دردناک را به خانواده امینی تسلیت عرض می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید