بیمه درمان صندوق روستایی از طریق بیمه سلامت ارائه می شود

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922904

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی گفت: تامین درمان صندوق روستاییان از طریق بیمه سلامت انجام می شود و در جلسه ای با وزیر بهداشت، درمان این صندوق را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی ساعتی پیش در دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، دهقانان و عشایر گفت: ما به همراه کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی ، کسری از بازنشستگان کشور را برای 18 صندوق بازنشستگی منتشر کرد تا بتوانیم بپرسیم آیا ما مستمری بگیر هستیم؟

وی افزود: این کمیسیون تریبون و صدای مستمری بگیران است و بر مسائل بازنشستگی و بیمه آنها نظارت دارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی، صندوق های بازنشستگی را باید خودکفایی دانست و گفت: باید با برنامه ریزی، برنامه ریزی و نوآوری صندوق ها را به سمت خودکفایی سوق دهیم.

وی ادامه داد: مطالبات صندوق ها را دنبال می کنیم، بدهی دولت به صندوق ها سنگین نشود، اشراف خوبی به صندوق ها داریم، سال گذشته نیز افزایش بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان را پیگیری کردیم. ، دهقانان و عشایر، اما این امر محقق نشد.

عیسی زاده با اشاره به بیمه درمانی صندوق روستایی گفت: بیمه درمانی این صندوق از طریق بیمه سلامت تامین می شود و در جلسه ای با وزیر بهداشت پیگیر درمان این صندوق خواهم بود.

وی تاکید کرد: باید برای افزایش مستمری بازنشستگان نیز تلاش کنیم. این افراد در همه حوادث یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند. ما باید از حقوق آنها در همه زمینه ها دفاع کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید