بی توجهی دولت رئیس جمهور به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان

بی توجهی دولت رئیس جمهور به عدم پرداخت حقوق فرهنگیان

حسین حقوردی در گفت و گو با خبرنگار هانه ملت با انتقاد از پرداخت نشدن حقوق معلمان در آستانه سال جدید گفت: متاسفانه هنوز حقوق اسفند ماه معلمان پرداخت نشده است و تعدادی از معلمان که کار با قراردادهای موقت از 6 ماه قبل حقوق دریافت نکرده اند.”

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در شورای اسلامی ادامه داد: اکنون که به لحظات تسلیم سال جدید نزدیک می شویم، فقط فرهنگیان باید از حقوق خود محروم شوند؟ به گفته دولتمردان آیا خانواده فرهنگیان نباید مایحتاج خود را برای ایام نوروز تهیه کنند؟

وی تصریح کرد: تاکنون در هیچ دولتی سابقه پرداخت نشدن حقوق فرهنگیان تا شب بیرم وجود نداشته است تا اینکه مشخص شود چند ساعت مانده به تحویل سال حقوق آنها پرداخت می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: جمع کثیری از فرهنگیان از این وضعیت به نمایندگان مجلس گلایه کرده اند، لذا از رئیس جمهور تقاضا دارم به این موضوع ورود کرده و به کارکنان سازمان برنامه و بودجه در این آخرین ها دستور دهند. ساعاتی از سال حقوق معلمان باید پرداخت شود.

عضوکمیته آموزش، پژوهش و فناوری شورای اسلامی تاکید کرد: فرهنگیان به طور مستمر با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می کنند اما در این شرایط نباید در پرداخت شبانه روز تاخیر ایجاد شود، بنابراین لازم است رئیس جمهور سریعا با این مشکل مقابله کنید. به آرامی

دیدگاهتان را بنویسید