تأمین لایروب در بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی در دستور کار سازمان بنادر

رئیس سازمان بنادر اعلام کرد؛

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دستور دادند لایروبی مورد نیاز بندر نوشهر و جرثقیل بندری بندر انزلی تا پایان سال جاری تامین شود.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

علی اکبر صفایی در نشست با مدیران کل بنادر شمال کشور که در بندر نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: تعمیرات اساسی مناطق بندری و غیر بندری یکی از موضوعات مهمی است که در دستور کار بنادر و بندری قرار دارد. سازمان حمل و نقل دریایی

وی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته فعالیت ها در دو فاز انجام شد، ادامه داد: در فاز اول پروژه های مربوط به سال های گذشته را به اتمام رساندیم و در سال دوم برنامه ریزی و طراحی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. .

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به اینکه طرح های سرمایه گذاری اعلام شده از سوی این سازمان با جدیت پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: فعالیت ها پس از ابلاغ با جدیت پیگیری می شود و سازمان بنادر و دریانوردی در برخورد با مردم صادق است. . دارد کار می کند و تاکید می کنم اگر طرحی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شود حتما اجرا شود.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را برای گام برداشتن در مسیر درست انجام داده است، تصریح کرد: فعالیت های انجام شده در 2 سال گذشته نسبت به 30 سال گذشته بی نظیر تلقی می شود.

صفایی با تاکید بر نگاه کلان سازمان بنادر و دریانوردی به تامین نیروی انسانی متخصص و ارتقای سطح نیروی انسانی دریایی و بندری گفت: تامین نیروی جوان و جدید در حوزه دریایی و بندری روند فعالیت ها و همچنین بندر و دریانوردی را تسریع می کند. سازمان توجه ویژه ای به توسعه بنادر کوچک و معیشت مردم منطقه دارد.

وی تصریح کرد: دستورات لازم در خصوص تامین لایروبی مورد نیاز بندر نوشهر و جرثقیل بندری بندر انزلی قبل از پایان سال جاری صادر شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در خاتمه بر عزم سازمان بنادر و دریانوردی برای مبارزه با فساد تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در این زمینه هیچ تعارفی نداریم و با هر کسی در هر سمتی برخورد خواهیم کرد.



آیا این خبر مفید بود؟