تابستان بسیار شلوغ پرسپولیس; لیست طولانی اخراج ها

تابستان بسیار شلوغ پرسپولیس;  لیست طولانی اخراج ها

پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر در این فصل نتوانست نتایج درخشان سال های گذشته و نتایج سینوسی این تیم از جمله 2 شکست مقابل آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان و همچنین تساوی مقابل را تکرار کند. تیم هایی مانند هوادار، شهر خودرو این تیم ممکن است 6 امتیاز از استقلال عقب باشد.

با وجود اینکه 6 بازی تا پایان فصل باقی مانده و پرسپولیس شانس قهرمانی دارد اما هواداران این تیم می دانند که کسب ششمین قهرمانی متوالی کار بسیار سختی است. با توجه به اختلاف بهتر استقلال و نتیجه بهتر در دیدار رودررو با پرسپولیس، قرمزها باید منتظر بمانند تا آبی ها حداقل 7 امتیاز از 6 بازی باقی مانده را از دست بدهند و با شکست دادن خود به صدر جدول صعود کنند. رقبا

اگر این اتفاق بیفتد یکی از عجایب فوتبال خواهد بود و کار بسیار سختی خواهد بود. بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه این تیم نیستند و عملکرد ضعیف آنها باعث شده تا پرسپولیس از مسیر قهرمانی منحرف شود. علاوه بر این سن برخی از بازیکنان پرسپولیس بالا رفته و به دلیل مصدومیت های زیاد، این بازیکنان دیگر مثل گذشته کارایی ندارند.

چند خرید بد در این فصل نیز باعث شد تا پرسپولیس در برخی پست ها احساس ضعف کند. شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی نیز کاملا از این مسائل آگاه است و قصد دارد در تابستان دست به حرکتی بزرگ بزند و چند بازیکن پرسپولیس را در لیست خروج قرار دهد. برخی از این بازیکنان در پایان فصل آزاد خواهند شد اما خبری از تمدید قرارداد آنها نخواهد بود. سایرین با وجود اینکه قرارداد دارند در لیست خروج خواهند بود.

همین چند روز پیش بود که اعلام شد رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس با قراردادی 2 ساله به تیم بویرام تایلند خواهد پیوست و پس از پایان مسابقات پرسپولیس در این فصل راهی این کشور خواهد شد. با این حال علاوه بر اسد، چند بازیکن دیگر نیز در تابستان از پرسپولیس جدا می شوند و رضا تنها راه نجات سرخ ها نخواهد بود. تا جایی که می دانیم پرسپولیس در تابستان حداقل 6 خروجی خواهد داشت و البته امکان افزایش این تعداد در صورت جذب جایگزین مناسب وجود دارد.

به این ترتیب قهرمان 5 فصل اخیر لیگ برتر در انتظار تابستان بسیار شلوغی خواهد بود و باید منتظر نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل آینده باشیم. خانی، عیسی آل کثیر و احتمالا یکی از خارجی های این تیم (به احتمال زیاد منوچهر صفروف) نیز از این تیم جدا خواهند شد. این نفرات در این فصل عملکرد خوبی نداشتند و احتمال جدایی از پرسپولیس زیاد است. حالا باید منتظر ماند و دید در فصل نقل و انتقالات چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید