تابستان طولانی، سخت و حساسی در پیش داریم


زمان: 15:00
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812126

پس از پایان لیگ برتر 35 بازیکن به تیم ملی دعوت خواهند شد

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی امیر هوشبر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی طی حکمی امیر هوشوبر را به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال ایران منصوب کرد.

هوشبر والیبال را از سال 1385 از باشگاه صنم آغاز کرد و در همان سال به عنوان سرمربی تیم ملی مردان ایران انتخاب شد.
وی در این مدت به مدت 16 سال به عنوان سرپرست تیم ملی ایران را در تمامی رویدادهای آسیایی و جهانی والیبال مردان ایران همراهی کرد و جوایز بسیاری را در این مدت کسب کرد.

خوش خبر دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و 27 سال سابقه کار در وزارت ورزش و جوانان فعلی و سازمان قبلی تربیت بدنی است.

متن تصمیم رئیس فدراسیون والیبال برای خبر خوش به شرح زیر است:
جناب امیر عزیز خبر خوش
سلام
با احترام؛ با عنایت به نتایج خوب و توانمندی های ارزنده جنابعالی در عرصه مدیریت تیم های ملی در سطوح مختلف بین المللی، به موجب این حکم به سمت سرپرست تیم ملی والیبال ایران منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و عنایات حضرت ولیعصر (عج) در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در جهت تحقق آرمان های والیبال کشور موفق و پیروز باشید.
محمدرضا داورزنی – رئیس فدراسیون والیبال




* خبر خوب: تابستان طولانی، سخت و حساسی در پیش داریم
امیرهوشبر افزود: خدا را شکر تیم ملی والیبال ایران از سال 2006 که من آن را انتخاب کردم روند رو به رشدی داشته است و اکنون یک تیم جهانی و مورد احترام نیروهای جهانی والیبال است. امیدوارم باز هم بتوانم نقش موثری در این امر ایفا کنم. در این مدت همه اعضای خانواده بزرگ والیبال در موفقیت تیم ملی سهیم بودند و ادامه این مسیر از اولویت های فدراسیون است.

وی افزود: امسال تابستان طولانی، سخت و حساسی است و باید بتوانیم با برنامه ریزی دقیق و سخت کوشی همه شرایط را برای اجرای برنامه های کادر فنی فراهم کنیم تا بازیکنان بتوانند در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی به شکل مطلوبی شرکت کنند. و حتی شرایط ایده آل.”

هوچوبر درباره آغاز اردوی تیم ملی گفت: طبق برنامه ریزی که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی انجام داده است، اولین اردوی آماده سازی از 15 فروردین ماه سال 1401 آغاز می شود و حدود 35 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند. ب – تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی آغاز می کنند و بازیکنان با توجه به عملکرد و پست های خود در دو تیم با توجه به سرمربی تیم ملی که اسامی آنها اعلام می شود، تقسیم می شوند. توسط آقای عطایی پس از پایان لیگ برتر.

سرپرست تیم ملی درباره اردوی خارجی و بازی های تدارکاتی تیم ملی نیز گفت: سرمربی تیم ملی درخواست اردو و بازی های تدارکاتی برای تیم ملی داشت و نظر آنها اردوی فرانسه و بازی دوستانه بود. همخوانی داشتن. بازی با تیم ملی وارد مذاکره شدیم. در صورت مهیا بودن شرایط پیش از حضور در هفته اول لیگ ملت ها دو بازی دوستانه با تیم ملی والیبال فرانسه خواهیم داشت اما این برنامه هنوز نهایی نشده است و در صورت توافق این دیدارها انجام و سپس وارد می شود. ماراتن جامعه ملل

وی افزود: بعد از لیگ ملت ها در صورت قطعی شدن حضورمان در جام واگنر به لهستان می رویم و سپس وارد جام جهانی می شویم و سپس برای کسب مدال طلای آسیا به چین می رویم. این برنامه فشرده نیاز به آمادگی و حمایت خوبی دارد و ما تمام تلاش خود را در این راه انجام خواهیم داد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید