تاثیرات مثبت حجاب در موفقیت جوانان باید گفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جهانبخشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ گفت: دشمنان به هر موضوعی که جزو آموزه های دینی است و به جامعه مربوط می شود به یک شکل حمله می کنند.

وی تصریح کرد: اگر دشمنان بدانند موضوع حساسی در جامعه وجود دارد، مخالفت گسترده ای می کنند تا به نوعی به جامعه حمله کنند تا حداقل ها رعایت نشود.

جهان بخشی گفت: آموزه های دینی موجب سعادت انسان می شود و هر آنچه در اسلام آمده برای سلامت جسم و روح انسان است. جامعه اسلامی باید سعی کند آموزه های دینی را حفظ کند و اجازه سوء استفاده از آن را ندهد.

این کارشناس افزود: حجاب یک امر دینی است که حداقل ها و حداکثرها را دارد، همه باید در رعایت این مهم تلاش کنند تا استکبار جهانی و کسانی که بازیچه جریان های غرب هستند از آن سوء استفاده نکنند و نتوانند به اهداف خود برسند.

جهان بخشی در پایان گفت: در حال حاضر عده ای پیرو فرهنگ غرب بوده و تحت تأثیر تهاجم فرهنگی در این کشورها قرار گرفته اند و با ایجاد شرایط مناسب و شناخت فرهنگ اسلامی و الگوبرداری از سیره انبیا به ویژه حضرت فاطمه(س). ، باید نقش و تأثیر مثبت حجاب را بهبود بخشد و راه موفقیت را به آنها بگویید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید