تارانتینو به تلویزیون می رود


ساعت: 02:02
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811907

کوئنتین تارانتینو در حال مذاکره اولیه برای کارگردانی یکی دو قسمت از یک مجموعه تلویزیونی کوتاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مووی وب، کوئنتین تارانتینو در حال مذاکره برای کارگردانی یک یا دو قسمت از «Justified: Ancient City» است.

سریال کوتاه درام با بازی تیموتی اولیفانت در ژانویه ساخته شد و اولیفانت دوباره نقش مارشال رایلان جینز را بازی خواهد کرد. این سریال از رمان شهر باستانی: ناهار در دیترویت اثر المور لئونارد الهام گرفته شده است. شخصیت گینس در چندین کتاب لئونارد تکرار شده است.

تارانتینو و اولیفانت در روزی روزگاری در هالیوود شریک شدند و اولیفانت در نقش جیمز استیسی ظاهر شد.

تارانتینو به عنوان یکی از طرفداران کتاب های لئونارد شناخته می شود و در سال 1997 فیلم جکی براون را بر اساس رمان خود رام پانچ ساخت.

در شهر باستانی: ظهر در دیترویت، نویسنده 8 سال از زندگی گاوان ها پس از ترک کنتاکی را به تصویر می کشد. او در میامی زندگی می کند و به عنوان یک مارشال و پدر یک دختر 14 ساله با موهای خاکستری و کلاه کثیف تر از قبل شناخته می شود. اما ناگهان جاده مقابلش کوتاهتر از جاده ای است که پشت سر گذاشته است.

این سریال سریال «عادلانه» را دنبال می‌کند که در سال 2010 از تلویزیون آفکس پخش شد و در آن مارشال گاوانز به دلیل اعمال غیرمعمول اجرای قانون از فلوریدا به کنتاکی تبعید شد. این داستان در 13 قسمت در 6 فصل پخش می شود که آخرین آن در سال 2015 است.

دیو آن و مایکل داینر برای نویسندگی، مجری و تهیه کننده سریال انتخاب شده اند. Diner نیز کارگردانی کرد. سازنده این سریال گراهام جاست است.

یک روز قبل، تارانتینو موافقت کرد که با Showtime به عنوان مجری برنامه تلویزیونی “Super Pumped” همکاری کند. این قسمت که قرار است در 26 فوریه اکران شود، “نبرد برای اوبر” نام دارد و داستان چگونگی ایجاد و شکل گیری اوبر را بیان می کند. جوزف گوردون لوی همچنین نقش تراویس کالاهان، مدیرعامل اوبر را بازی می‌کند.

البته تارانتینو پیش از این نقش راوی را بر عهده گرفته بود، از جمله در فیلم های «روزی روزگاری در هالیوود» و «هشت نفرت انگیز» و همچنین در قسمت هایی از «دافی داک» در دهه 2000 به عنوان راوی اصلی.

او بارها اعلام کرده که فقط یک فیلم دیگر می سازد اما با تلویزیون و برنامه های جانبی همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید