تاریخچه نقل و انتقالات جنجالی در تیم ملی

تاریخچه نقل و انتقالات جنجالی در تیم ملی

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس پس از تساوی 2 بر 2 این تیم مقابل استقلال در دربی 99 گفت: یکی از بهترین بازی های پرسپولیس در چند سال اخیر بود که در دربی انجام داد. واقعا از این بازی لذت بردم. . من که به تنهایی بازی می کردم، بازی تیمی را دوست داشتم. بازی خوب. استقلال دو سه موقعیت داشت تا از دو موقعیت استفاده کند. پرسپولیس بازی مالکیتی انجام داد. می توانستیم نیمه اول را تمام کنیم. باز هم خدا را شکر با این بازی خوبی که انجام دادیم شکست نخوردیم. بازیکنان سخت کار کردند. خودم داشتم اذیت میشدم چون بازی خوبی انجام دادیم. در نهایت به تساوی راضی بودم.

وی با انتقاد از اینکه رسانه ها تیم های ملی را مقابل پیشکسوتان فوتبال قرار می دهند، گفت: یک سوال از شما دارم. شما رسانه ها برای من عزیز هستید. من یک آرزو دارم بعد از جام جهانی، همه بازیکنان را در مقابل همه پیشکسوتان قرار می دهید. جانباز داشت به تشییع جنازه می رفت جلویش را می گرفت و می گفت تیم ملی این همه پول گرفته است. در مورد حواله هایی که می پرسید (اشاره به حواله کمک های واردات خودروهای خارجی به بازیکنان تیم ملی) این جایزه ای بود که به عنوان وعده صعود به جام جهانی مطرح شد. ما هنوز هیچ انتقالی را تایید نکرده ایم. شاید کسی نداند، اما باید چیزی بگویم.

این دروازه بان ملی پوش با بیان اینکه هر بازیکن تیم ملی قبل از بازی با آمریکا 7 هزار دلار کمک خیریه کرد، گفت: 15 هزار دلار برای بازی با ولز پاداش گرفتیم. آیا می دانید قبل از بازی با آمریکا 6 میلیارد و اندکی صدقه داده بودیم تا مردم را خوشحال کنیم؟ آن 15000 دلار از جیب دولت نبود، بلکه متعلق به فیفا و AFC بود و بازیکنان هندبال و سایر رشته ها می توانند از کنفدراسیون خود پول دریافت کنند.

بیرانوند در پاسخ به اینکه بسیاری از حوزه های دیگر از دولت برای پرداخت حواله خودرو و پاداش به بازیکنان تیم ملی انتقاد کرده اند، گفت: این پول از جیب دولت نیست. ما چهار سال سخت کار کرده ایم و AFC به ما پاداش می دهد. رئیس فدراسیون والیبال و هندبال هم می تواند این پول را از کنفدراسیون خود بگیرد. همه ورزشکاران مناطق دیگر می توانند این پول را دریافت کنند و واجد شرایط هستند. ما قبل از بازی آمریکا 7000 دلار خرج کردیم که حدود 6 میلیارد دلار بود. اما شما می روید بپرسید که این همه پول به بازیکنان داده می شود!

وی درباره اینکه مسئولان فدراسیون از جمله مهدی محمدنبی گفته اند که بازیکنان حواله واردات خودرو را دریافت کرده اند، گفت: آیا حواله ای به ما دادند که برگردیم؟ بلافاصله از آقای نبی بپرسید ببینیم کدام حواله به ما داده اند؟ باید این حواله ها را قبل از جام جهانی می دادند و دوباره بعد از بازیکنان گرمی که تا حالا حرفی نزده اند. آقای دکتر سجادی گفته بودند درست می شود اما نشد و هیچکس اعتراضی نکرد. خیال مردم راحت شود که بازیکنان پول خوبی نگرفتند!

دیدگاهتان را بنویسید