تاریخ جدید ریاست جمهوری برای اجرای رتبه بندی معلمان

تاریخ جدید ریاست جمهوری برای اجرای رتبه بندی معلمان
یوسف نوری در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری بوکان شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این نشست گفت: اولین اقدام دولت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را در کاهش مرگ و میر و کاهش واکسیناسیون پیگیری کردیم و این صفحه طلایی تاریخ بود. انقلاب.”

وی افزود: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت بود، دولت سیزدهمین بود که معروف ترین آن حضور در بین مردم و صحبت توده های مختلف مردم در نقاط مختلف کشور بود.

نوری گفت: شفافیت یکی دیگر از وظایف مهم دولت بود و اکنون به راحتی می توان بدون کوچکترین مشکلی برای هر مجوزی اقدام کرد.

وی ادامه داد: رتبه بندی معلمان یکی دیگر از وظایف مهم دولت بود که به مدت 10 سال در بروکراسی اداری تعلیق شد که این مهم در حال حاضر تصویب شده و قطعا در آینده بسیار نزدیک شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: رسانه های ضدانقلاب در ماه های اخیر بیشتر اخبار خود را به موضوع رتبه بندی معلمان اختصاص داده اند اما خوشبختانه جامعه فرهنگی کشور پاسخی به این دروغ ها نداده است.

وی گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان آغاز شده و در ماه های آینده فرهنگیان کشور خبرهای بسیار خوبی را در حوزه بیمه و سایر موضوعات خواهند شنید.

نوری گفت: 2100 دبیرستان درون مدارس در این دولت بین تمامی مدارس کشور توزیع می شود که به نوبه خود انقلابی مهم در این حوزه است و بودجه ساخت آنها نیز تخصیص داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید