تامین اعتبار برای پروژه های ناتمام، خراسان شمالی نیازمند رئیس جمهور است


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877248

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اعلام کرد؛

پارسی پور گفت: در سفر آتی رئیس جمهور به خراسان شمالی اعتبار تکمیل و بهره برداری از پروژه های ناتمام بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی که جمع بندی و اولویت بندی شده است برای تصویب به رئیس جمهور ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن پارسی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک با بیان اینکه از چند ماه پیش به استان خراسان شمالی مبنی بر سفر رئیس جمهور به استان اطلاع داده شده است، گفت: دستگاه های اجرایی استان برای استفاده از برکات این سفر برنامه ریزی کنند. سفر رئیس جمهور به استان

پارسی پور با اشاره به وجود هزار و 800 پروژه عمرانی تکمیلی ناتمام در خراسان شمالی که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها در حال حاضر 50 درصد است، گفت: در جلسات مقرر شد اعتبارات تامین شود. رویکرد کارآمد و عدم جستجوی پروژه جدید.

وی گفت: در این راستا جلساتی در سطح کشور با نهاد ریاست جمهوری، وزارت و سازمان برنامه و بودجه برای درخواست اعتبار برای تکمیل پروژه های پیشنهادی با هدف بهره برداری یک تا سه ساله، ارزیابی برگزار شد. ، ارزیابی، اولویت بندی و جمع بندی.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی همچنین خاطرنشان کرد: طرح های پیشنهادی بر منافع شهرهای خراسان شمالی از نتایج بهره برداری متمرکز است.

وی گفت: در نهایت پروژه های ناتمام با جلساتی که با نهاد ریاست جمهوری، وزرا و سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم ارائه شد. پس از ارزیابی ها در اولویت سفر رئیس جمهور به استان به تصویب رسیدند «و اعتبار داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: تامین منابع اعتباری پروژه های اولویت دار مشخص شده است تا مشکلی در روند وام دهی ایجاد نشود.

پارسی پور در پایان یادآور شد: تصمیماتی برای اعطای خط اعتباری بانکی برای اعطای تسهیلات برای طرح های تولیدی و سرمایه گذاری در استان اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید