تبدیل محور کاراپشتلو به محور اصلی نیازمند هزینه های هزار میلیاردی است


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896861

مدیر کل راهداری زنجان در خصوص تبدیل محور کاراپشتلو به محور اصلی گفت: طول راه زیاد است و در صورت نیاز به تعریض هزار میلیارد تومان هزینه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر کازوینیان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه بر اساس سفر ریاست جمهوری 8 میلیارد تومان برای بهسازی محور کاراپشتلو در نظر گرفته شده است، گفت: حدود 10 میلیارد تومان از محل منابع استانی به این محور اختصاص یافته است.

وی افزود: راه درازی در پیش است، بنابراین با این مبلغ باید برای ایجاد کارایی بیشتر و رفع مشکل اقدام کرد، بنابراین با این مصوبه مناطق اورژانسی شناسایی و سه مدل در نظر گرفته شده است. “

مدیرکل راه های استان زنجان گفت: مقرر شد در چند تقاطع روشنایی ایجاد شود و در برخی نقاط که تابلویی وجود ندارد و یا شاید به سرقت رفته است تابلوهای جدید نصب شود.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین موضوع ارتقای ایمنی راه ها با تجهیزات و ماشین آلات موجود در مدیریت ترافیک در نقاطی که امکان اصلاح وجود دارد مانند پل ها و جاده ها است، تصریح کرد: مناقصه روشنایی، علائم و تابلوها انجام شده است. پیمانکار مشخص شده و در مرحله قرارداد است. اما پیمانکار تمدید ساختمان و فاضلاب 22 پاکت برای افتتاح دارد که با انتخاب پیمانکار پروژه و امضای قرارداد این محور به بهره برداری می رسد.

کازوینان در خصوص تبدیل این جاده به محور اصلی اذعان داشت: طول مسیر 60 کیلومتر است و اگر قرار باشد کل جاده تعریض شود هزار میلیارد تومان هزینه دارد و این امر شهرسازی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید