تجربه پرواز آمریکا از افغانستان در شرق سوریه تکرار خواهد شد


زمان: 19:32
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813513

دستیار و مشاور ارشد فرمانده کل قوا گفت: شما فرار ننگین آمریکایی ها از افغانستان را دیده اید و این پرواز در عراق نیز تکرار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش (مردان امنیت و قدرت) که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار شد، با اشاره به به خصوصیات شهید سلیمانی: حاج قاسم را همه دنیا می شناسند، هزار مجلس برای عزای او در هند برگزار شده است.

وی افزود: شهادت و شهادت وی از زمان زنده ماندن وی برای آمریکایی ها خطرناکتر شده است و میلیون ها مسلمان علیه آمریکایی ها و جنایات ترامپ و ارتش تروریستی آمریکا روی آورده اند.

سرلشکر صفوی گفت: حضرت آقا فرمودند آمریکایی ها باید غرب آسیا را ترک کنند، شما فرار ننگین آمریکایی ها از افغانستان را دیدید و این پرواز در عراق تکرار می شود. این فرار در شرق سوریه نیز تکرار خواهد شد.این فرار نیز از خلیج فارس آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها نمی توانند اینجا بمانند ملت های منطقه اجازه حضور آمریکایی ها را نمی دهند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین خاطرنشان کرد: می بینید که آمریکایی ها و ناتو 30 کشور چگونه در مقابل جنگ روسیه و اوکراین عقب نشینی کرده اند.

وی گفت: واقعیت این است که آمریکایی ها در حال کوچک شدن هستند. امپراتوری آمریکا از نظر اخلاقی و با قدرت رو به زوال است و نیروی بالنده اسلام است که قدرت می گیرد، ملت ها قدرت می گیرند، شهدا خونشان را می جوشانند، مثل شهید حاج قاسم سلیمانی که خون ملت های اسلامی را می جوشاند و بسیج می کند. جوانان اسلامی

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار گفت: خداوند عاشقان حسین بن علی و فرزندانشان را دوست دارد. دور از آتش جهنم و پاسپورت برای عبور از پل صراط.

وی با تبریک روز پاسدار به تمامی پاسداران ایران و منطقه گفت: امنیت یک رسالت، فضیلت و افتخار است. حراست یعنی حفظ ارزشهای اسلامی، پاسداری از ملت. پاسدار یک سری اصول و اخلاق دارد، پاسدارها مردمی هستند و مردمی صمیمی، زندگیشان مردمی است، پاسدارها دروغ نمی گویند و غیبت نمی کنند و پاک زندگی می کنند. شجاعانه جنگیدند و شهید شدند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه حقیقت هر انسانی همان فکر و اندیشه و راه و هدفی است که این انسان انتخاب می کند، گفت: شهید در اندیشه و اندیشه در اخلاق و رفتار و در عمل انسان والا و مطلوب خداست. .

وی افزود: شهادت کار آسانی نیست، باید خیلی کار کرد. انسانی که به قول آیت الله شهید بهشتی همیشه اتفاق می افتد; این بدان معناست که یا در حال بهتر شدن یا بدتر شدن هستیم. امیدواریم همه ما هر روز بهتر شویم.

رئیس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی ادامه داد: نور به صورتشان خیس است، انگار در این دنیا زندگی نمی کنند، انگار روی زمین راه نمی روند، رسیده اند. یک اوج، این اولین اوج در فکر و اندیشه و در دل رخ می دهد.

وی با اشاره به حضور رزمندگان کاشانی در دفاع مقدس گفت: آیت الله یطربی رحمه الله فرمودند: می خواهیم تیپ تشکیل دهیم. کاشان در آن زمان جمعیت محدودی داشت اما از لشکر امام حسین و فرزندان امام حسین(ع) تیپ تشکیل دادند. پدران فرزندانشان بیش از 15/10 سرداران شهیدم را از شهرستان کاشان می شناسم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد گفت: شهدا به گردنشان حق دارند. برای جوانان ملت های اسلامی قیام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید