تجهیزات مهندسی نظامی برای کمک به سیل زدگان استفاده خواهد شد


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886625

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر مهمترین نیاز استان یزد زهکشی آبهای سطحی و مقاوم سازی سدهاست که به محض نیروها و تجهیزات مهندسی ارتش انجام می شود. رسیدن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرتیپ کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از سد شماره چهار استان یزد گفت: بنا به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش رئیس کل ارتش به همراه وزیر کشور وارد استان یزد شدیم.

وی گفت: ابتدا انتقال سریع تجهیزات فنی توسط استان های مشخص شده انجام می شود و تجهیزات را از طریق هوانیروز و بالگرد به مناطق می آوریم. همچنین گروه فنی 444 موظف است تجهیزات گروه مهندسی را تامین کند و گروه های دیگری نیز طبق دستور در حال فعالیت هستند تا در مناطق مورد نظر توزیع شوند و به مردم و نهادهای استان خدمت کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه ارتش فدای ملت است و با تمام توان در خدمت مردم خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین نیاز استان یزد تخلیه آب های سطحی و مقاوم سازی سدها است که این امر موجب می شود. بلافاصله پس از ورود نيروهاي مهندسي و تجهيزات ارتش انجام مي شود و بلافاصله لازم الاجرا مي شود.

دیدگاهتان را بنویسید