تحریم چهره های رسانه ای ایران تلاش غرب برای خفه کردن جذابیت های آزادیخواهانه


ساعت: 10:47
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920341

زنجیره تحریم ها به رسانه ها رسید

یکی از اقدامات آمریکا و متحدانش تحریم چهره های رسانه ای جمهوری اسلامی ایران است تا به جهانیان نشان دهند که از قدرت چنین مقاماتی ناامید هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امروز نقش رسانه ها بر هیچکس پوشیده نیست، بر این اساس دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان تلاش می کنند تا علیه رسانه های پرمخاطب و ارزشی تبلیغات بد انجام دهند. که تلاش می کنند اهداف استکبار جهانی را روشن کنند، هر از چند گاهی شاهد تحریم برخی از چهره های قدرتمند رسانه ای ایران از سوی آنها هستیم.

اگرچه امروز آمریکا و جیره‌هایش از هیچ کوششی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده‌اند و تحریم رسانه‌های ایران راه به جایی نمی‌برد، اما ناامیدی آنها را بیش از هر زمان دیگری به جهانیان نشان می‌دهد، آنها تلاش می‌کنند تا این کار را انجام دهند. صرف مبالغ هنگفت .تقویت رسانه های وابسته به خود برای خنثی کردن حداقل بخشی از نفوذ و قدرت رسانه های ارزشی نظام.

از آنجایی که رفتار دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره بهترین راهنما برای روشن شدن حوادث بوده است، اکنون تحریم چهره های رسانه ای ایرانی گواه بر درستی تحلیل های این افراد است و حلقه ای را به دور خود می سازد. آنها

کشورهای غربی ثابت کرده اند که هرکس برخلاف میل آنها صحبت کند آزاد نیست

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: کشورهای غربی که به آزادی افتخار می کنند در صدد خفه کردن آزادی هستند که این نشان می دهد هرکس برخلاف میل خود صحبت کند آزاده نیست.

وی افزود: در دنیا افرادی هستند که وقتی می‌خواهند آزادانه صحبت کنند، چون تمایل به تکبر را دوست ندارند، به خاموش کردن صدایشان روی می‌آورند تا با هر دیدگاهی همخوانی داشته باشد. “

یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: امروز شاهدیم که استکبار جهانی به دنبال این است که صدای برخی از افرادی که خالصانه خدمت می کنند به گوش جهانیان نرسد.

حجت الاسلام حسینی کیا تصریح کرد: استکبار جهانی با عدم خدمات رسانی به نظام جمهوری اسلامی ایران، تبیین نکردن مسیر صحیح، گمراهی جوانان و جلوگیری از صدای حق طلبان به دنبال تحقق اهداف خود است.

وی افزود: استکبار عالم بدانند که نمی تواند صدای حق را خاموش کند و ندای صالحان قطعا به گوش جهانیان می رسد و در واقع این مردم بسیجی در مسیر حضرت سیدالشهدا علیه السلام هستند. کربلا 1400 سال پیش با شعار هیهات من ضوزاله برای ما نقاشی کردیم و توضیح دادند که هنوز هم این پرچم را حمل می کنند.

نماینده مردم سنقروکلی در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افرادی که برای بسیج رسانه تلاش می کنند نگران تحریم استکبار جهانی نباشند بلکه باید راه خود را بیش از هر زمان دیگری پیش ببرند زیرا عملکرد آنها نشان می دهد که چنین مردانی در صراط هستند. و راه راست، جوانمردی و آزادی انسان در پیش گرفته شده است.


6698a034 872f 4b0c 9d8b 2a738442510c خبر خاکستری


تکرار اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران

جعفر قدری نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: آمریکا و کشورهای استعمارگر غربی معمولا از تمام توان و توانایی خود برای اعمال فشار بر کشورهای رقیب که مخالف سیاست های آنها هستند استفاده می کنند.

وی افزود: گاهی از ابزار حقوق بشر، گاهی مفاهیمی تحت عنوان مبارزه با تروریسم و ​​گاهی از ابزار تحریم استفاده می کنند و به بهانه های مختلف سعی در ایجاد مشکل برای جریان های مخالف خود دارند و این موضوع جدیدی نیست. عدد.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی گفت: باید همیشه آماده باشیم چرا که اقدامات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در سال های پس از انقلاب به اشکال مختلف تکرار شده است.

قدری خاطرنشان کرد: دشمنان ایران با اعمال فشار نظامی، راه اندازی جنگ های نیابتی، ایجاد اغتشاش، بی نظمی و هرج و مرج نمی توانند مشکلی ایجاد کنند، بنابراین طبیعی است که اکنون به سراغ تحریم ها بروند.

وی افزود: تحریم ها می تواند اشکال مختلفی از جمله اقتصادی، رسانه ای، سیاسی و … داشته باشد و اعمال فشار برای حذف ایران از کمیسیون وضعیت زنان و یا در آینده تحریم ایران در ورزش و سایر حوزه ها از مصادیق تحریم است. . که قبلا وجود داشت

قادری گفت: اعمال تحریم ها نشان می دهد که سازمان های بین المللی مورد حمایت آمریکا هستند و در مواقع لزوم با استفاده از این ابزار و اهرم ها فشار وارد می کنند.

یکی از اعضای کمیته برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم به مرحله ای برسیم که چنین اقداماتی برای کشور ایران مشکل ایجاد نکند.


e36bfc3e cb53 486a abac e93d3a259cc8 خبر خاکستری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، تحریم اصحاب رسانه ایران در شرایطی که استکبار جهانی حقوق بشر و آزادی بیان در حال دمیدن است، بار دیگر جرقه رسوایی توطئه های شوم آنها را برانگیخته و از سوی دیگر بر نفوذ ارزش های ارزشمند ایران خواهد افزود. رسانه .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید