جذابیت آزادیخواهانه رسانه های انقلابی عامل فروپاشی حاکمیت غرب خواهد بود


ساعت: 14:14
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920763

کارمند سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد:

پارسایان مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد گفت: استکبار به دلیل ترس از فروپاشی الگوی حکومت داری مورد نظر خود موجب تحریم رسانه های انقلابی شد، لذا فراخوان حق اسلام و انقلاب در جهان گسترش نیافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد پارسایان در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه غرب با تحریم چهره های رسانه ای ایران استیصال خود را در برابر قدرت رسانه ای انقلاب نشان داد، اظهار داشت: یکی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن در عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. هجمه شدید رسانه ای را علیه کشور ایران آغاز کرده است و در این شرایط سعی دارد با تحریم رسانه ها و شخصیت های رسانه ای صدای جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان نرساند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری از ایدئولوژی انقلاب اسلامی هراس دارد، تصریح کرد: اینکه دشمن به تحریم رسانه ها و چهره های رسانه ای متوسل شده است نشان از آگاهی او به حق جمهوری اسلامی دارد و با این اقدامات تلاش می شود. مبادا صدای قانون به گوش آزادگان جهان برسد.

پارسایان با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی تقویت جبهه رسانه ای مقاومت بیش از هر زمان دیگری ضروری است، ادامه داد: برای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن، رسانه ها باید خود را مسلح کنند و در این زمینه به یک احساس مسئولیت عمل و مطالبه خواسته های واقعی مردم و آرمان های اساسی انقلاب از ویژگی های جامعه است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد گفت: مسئولان و دست اندرکاران حمایت و حمایت از اصحاب رسانه را یکی از وظایف خود بدانند و به این ترتیب رسانه ها را با جدیت همراهی کنند تا اصحاب رسانه. می تواند در این جنگ نابرابر مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

وی تصریح کرد: البته با حمایت مسئولان، برخورد جدی تر رسانه ها و تشکیل بلوک رسانه ای جبهه مقاومت می توان ندای آزادی خواهی را به گوش جهانیان رساند. با توجه به اینکه سخنان اسلام و انقلاب صحیح است در سراسر جهان مخاطب خود را پیدا خواهند کرد و این مشکل ممکن است دلیل فروپاشی الگوی حکومت داری غربی و ترس از استکبار باشد که باعث تحریم رسانه های انقلابی شد. نیز از این مشکل ناشی می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر استان یزد تقویت خود در عرصه دیپلماسی رسانه ای را راهکار مقابله با تحریم ها دانست و افزود: تحریم های دشمن با تقویت فرهنگ، علم و فناوری، سیاست و سیاست خنثی می شود. رسانه ای، اقتصادی و غیره دیپلماسی’.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید