تحصیل در تربت حیدریه مستلزم استقلال مالی است


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823633

زنگنه گفت: بخشی از اراضی اداره آموزش و پرورش تربت حیدریه قابلیت تجاری سازی دارد و با همکاری سایر دستگاه های مرتبط باید این امر تا حدی از استقلال اقتصادی این اداره انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; محسن زنگنه،. نماینده مردم ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: افتخار و جایگاه معلمان محترم این است که در جلسه آموزش و پرورش از دیگر نهادها طلب بودجه نکنند. شورای بزرگداشت این قشر بزرگوار .

وی افزود: واقعیت این است که زمین متعلق به ساختمان اداره کل آموزش و پرورش در منطقه تجاری (خیابان کاشانی) واقع شده و برخی از ساختمان های آن به صورت موقت و با کمک ساخت مجتمع تجاری بزرگ قابل تخلیه است. از بخش خصوصی”.

زنگنه افزود: سنت غالب معماری مدرن شهری این است که ساختمان های بلند با کابین های متفاوت و متنوع ساخته می شوند.

نماینده مردم منطقه تربت حیدریه گفت: واقعیت تلخ این است که مبلمان شهری تربت حیدریه شایسته مردم این منطقه نیست و باید معماری این شهر را تغییر دهیم و در عین حال ساختمان سازی کنیم. احترام به مفاهیم زیبایی شناختی.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس افزود: بر این اساس لازم است ساختمان درمانگاه فرهنگیان، ساختمان انجمن خیریه ساختمان مدارس و سایر زمین ها و مغازه های موجود برای مدتی تخلیه و اجاره ادامه یابد. در جاهای دیگر، سپس تمام این زمین ها را نابود کنید و در عوض بخش خصوصی یک مجتمع بزرگ چند طبقه بسازد.

وی گفت: مزایای این اقدام نصیب آموزش و پرورش، سایر دستگاه های مرتبط و البته سرمایه گذاران می شود چرا که باعث ایجاد پارکینگ بزرگ در طبقات پایین و کاهش ترافیک شهری می شود و این به نفع شهرداری است. .

نماینده مردم تربت حیدریه افزود: هدایا نیز باید حوزه همکاری خود را بررسی و نظر خود را اعلام کند، در بخش خصوصی نیز سرمایه گذاری خواهد کرد. او مالک بخشی از این مجتمع تجاری می شود.

در این جلسه مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونت مسکن و شهرسازی، معاونت عمرانی استانداری، شورای شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل و در اسرع وقت برای اجرای پروژه آماده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید