منشور توسعه تربت حیدریه در حال تدوین است

ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779165

ریاحی با بیان اینکه منشور توسعه شهر تربت حیدریه در حال تدوین است، افزود: باید با عزم راسخ، ارتباط نزدیک و معنوی، همدلی و شفافیت در راستای اجرای این منشور گام برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; اردشیر ریاحی رئیس شورای شهر تربت حیدریه صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر گفت: گروهی که اکنون میهمان جلسه هستند قطعا افرادی هستند که تا 4 سال آینده در مجموعه مدیریت شهری فعالیت خواهند کرد. . مدیران و کارکنان فعلی شهرداری افراد متخصص و متعهدی هستند که سرمایه شهر و شهرداری هستند.

وی افزود: همه شاهد هستیم که کارکنان و کارگران در شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام می دهند و با وجود اینکه با چند ماه تاخیر در تلاش هستند با کمترین حقوق و مزایا رضایت مردم را جلب کنند. “

ریاحی گفت: متأسفانه تعداد معدودی از افراد با اقدامات غیراخلاقی و خلاف قانون و قوانین و خلاف موازین انقلاب اسلامی موجب بی اعتباری کارکنان شریف شهرداری شده و موجب ناامیدی شهروندان شهرداری و نگرانی از اخلاق مداری شده است. مدیران و اعضای شورای اسلامی.

رئیس شورای شهر تربت حیدری گفت: البته شهروندان ساره را نصره می شناسند اما این تعداد کم هم نباید در شهرداری باشد. و خائن عاقبت بدی برای آنها خواهد داشت.

وی افزود: در این شرایط که هر روز و هر لحظه در فضای مجازی می بینیم که اشتباهات و خطاهایی بدون در نظر گرفتن واقعیات و مستندات صورت می گیرد و منتشر می شود و باید تاوان کارهایی را که انجام نداده اید بپردازید، غیرقابل قبول است. «افراد با سوء نیت به دنبال بدنام کردن کل شهرداری و شورای شهرداری هستند.

ریاحی گفت: باید دلسوزانه و متعهدانه شهرداری را از وضعیت فعلی خارج کنیم و حیثیت را به آن برگردانیم. حدود 2 ماه از کار شورای ششم می گذرد و در ابتدای راه هستیم اما 6 سال تهمت می گوییم «و در فضای مجازی شاهد تخریب و انتقاد بودیم.

ریاحی بیان کرد: آنچه همه مدیریت ها را در کشور، استان و شهرستان تحت الشعاع قرار داد و حسرت و آرزوی بیت المال و شرایط کنونی را برانگیخت نگاه جناحی و سیاسی مدیران و اقدامات سیاسی آنان است.

وی گفت: علاوه بر تعهدات قانونی هر مدیر و مسئول و کارمند و کارگر و شهروندی در هر نهادی; شرف و وجدان و انسانیت ایجاب می کند که دلسوزانه برای آبادانی و اعتلای نام شهر و جلوگیری از تفرقه تلاش کنیم.

اردشیر ریاحی با اشاره به قوانین و مقررات دست و پا گیر در شهرداری گفت: اگر بخواهیم طبق قوانین و مقررات قبلی در شهرداری عمل کنیم هیچ اتفاقی نمی افتد و نمی توانیم پاسخگوی شهروندان باشیم، بنابراین باید پاسخگو باشیم. در اجرای قانون انعطاف پذیر است. “بیایید خرج کنیم …

وی در خصوص منشور عمرانی شهرستان گفت: اجرای این منشور نیازمند عزم قوی مدیریتی است و باید با روابط نزدیک معنوی و حقوقی، همدلی و شفافیت در جهت تحقق آن گام برداریم. این منشور در حال حاضر صرفاً موضوعی بوده و در شرف تکمیل است و شفاف سازی و تدوین آن نیازمند کار کارشناسی بیشتر است، اما برای اجرای آن نیازمند کمک اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیران و کارکنان دلسوز و علاقمند و با انگیزه هستیم. ، شجاع، سالم و با تعصبات شهرداری و شهروندان محترم و قدرشناس تربت حیدریه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید