کار جهادی مبتنی بر تفکر انقلابی است / تلاش برای شروع تولید واگن در منطقه تربت حیدریه

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796326

نظری گفت: امروز اقدامات جهادگران در مرحله اول نیاز به تفکر جهادی دارد، بنابراین اگر بر اساس یک فکر و دیدگاه، اعمال و رفتار خود را اصلاح کنیم، قطعا فرصت انگیزه قوی خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی صبح امروز در مراسم نوسازی کارخانه تعمیر و نوسازی واگن های باری شرق کشور در تربت حیدریه اظهار داشت: قطعا فرصت رانندگی قوی خواهیم داشت.

وی افزود: شرط بعدی اقدامات جهادی انسجام است و با کار پراکنده و اقدامات مختلف به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید، بنابراین باید با هم دست و نظاره گر باشیم و با هم عمل کنیم چرا که تا زمانی که سلایق متفاوت داریم، وحدت نظر منطقی است. “به آرامی

نظری بیان کرد: نگاه ها مبانی نیست، بلکه روبنا است و هنر ما این است که انسجام عملی پیدا کنیم و در عین حال با وحدت عمل و اولویت ها به سلایق مختلف نگاه کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: در تربت حیدریه با وجود شخصیت های معنوی، مدیران و مردم انتظار داریم این شهرستان که همچنان در خط مقدم انقلاب بود در جبهه سازندگی و اقتصادی تلاش کند تا مشکلات حل شود. معرفی شهر به عنوان الگو

نظری افزود: تلاش می کنیم به همه موارد لازم رسیدگی کنیم، اما اولویت معیشتی و مسائل اقتصادی و اقدامات مربوطه را می دانیم تا بیشترین بهره را از مسئولان و بر اساس خیزش های مردمی ببریم.

وی گفت: مردم می توانند در سطوح مختلف کار کنند، بنابراین راهبرد اصلی و نهایی حضور مردم در عرصه اقتصادی است و از همه مردم می خواهیم با یک حرکت گسترده مردمی به این مهم دست پیدا کنند.

نظری افزود: در استان می توان به بسیاری از اهداف دست یافت و این باعث می شود که زمینه و شرایطی که در اختیار ماست که باید شروع کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: مجتمع مقاوم سازی راه آهن سپاهان در تلاش است در استان گسترش پیدا کند و منافع آن نصیب مردم آن استان می شود و مردم اثر آن را خواهند دید.

وی گفت: این پروژه نباید فقط یک کارخانه تعمیر و نوسازی باشد، بلکه به دنبال تولید خودرو و ادامه تعمیر و نگهداری آن هستیم. است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید