تحقق یک وعده معنوی دیگر در دولت اصلی / رفع محدودیت ها برای یکی از سران قیام


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834302

صبح امروز با تصمیم شورای عالی امنیت ملی دو دربی که از زمان آغاز حصر اختر برای حفاظت از میرحسین موسوی برپا شده بود حذف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که حامیان دولت حسن روحانی در تمام هشت سال دولت بنفش بر حصر و رفع محدودیت ها برای سران اغتشاشات تاکید داشتند، سرانجام این امر در دولت سید ابراهیم رئیسی و با تصمیم شورای عالی امنیت ملی انجام شد.

روحانی که در مبارزات انتخاباتی خود برای به دست آوردن آرای اصلاح طلبان قول رفع محاصره رهبران شورشیان را داد، در طول دوره ریاست جمهوری خود وعده خود را رد کرد و هرگز آن را برای حامیانش توضیح نداد.

این امر باعث سرخوردگی جریان اصلاحات از دولت روحانی و ناامید شدن از تحقق سایر وعده های وی شد، به طوری که بسیاری از بزرگان اردوگاه اصلاح طلبان معتقد بودند که عمل نکردن روحانی به وعده هایش باعث تضعیف موقعیت اجتماعی وی شده است.

اما صبح امروز در پی انتشار اخباری مبنی بر برانگیختن برخی از سران شورشیان، شورا تصمیم به دو دربی که از ابتدای محاصره در میراختر موسوی برای حفاظت و بازدارندگی از شورشیان برگزار شده بود، گرفت. امنیت ملی لغو شد.

از سال 1368 به دلیل ادامه اقدامات ضد امنیت ملی و برهم زدن آرامش مردم توسط برخی از سران فتنه 1367 و اطرافیان آنها، شورای عالی امنیت ملی تصمیم به محدودیت تردد این دو گرفت. شورش علیه رهبران

این محدودیت ها در سال های اخیر با روندی کاهشی ادامه یافته و به وضوح متناسب با رفتار آنها در سطح نظم و آرامش عمومی جامعه تعدیل شده است.

بر اساس این گزارش، محدودیت ها در ماه های اخیر با بی توجهی به سوابق این افراد در فتنه 88 به حداقل رسیده است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید