تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مبنی بر انصراف از اقدامات / اصلاح طلبان هیچ انتقادی را نمی پذیرند


ساعت: 09:21
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1895786

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بیشتر فعالیت های دوره قبل شهرداری تهران سیاسی و حزبی بوده و به نفع مردم نبوده است، بنابراین بررسی ابعاد عملکرد شهرداری می تواند اقدامات را روشن کند. از مدیران شهری

«حمیدرضا ترگی» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی با اشاره به واکنش اصلاح طلبان به طرح استفساریه و تحقیق و تفحص مجلس از عملکرد شهرداری تهران در دوره «پیروز حناچی» گفت: واکنش اصلاح طلبان به هرگونه تحقیق و تفحص و افشای عملکرد. دوره حکومت آنها تقریبا همیشه داستانی دارد.

وی با اشاره به اینکه دفاع از اصلاح طلبانی که حامی حسن روحانی برای عملکرد 8 ساله دولت مطلوب خود هستند، تصریح کرد: اخیراً آقای جهانگیری معاون اول دولت قبل کتابی نوشته و در آن از عملکرد حسن روحانی دفاع کرده است. حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری نشان می دهد جریان اصلاحات همانطور که در دوران مسئولیت خود هیچ انتقادی را نپذیرفت و منتقدان را از بی سواد تا نالایق به بدترین حالت خطاب کرد، امروز نیز پس از واگذاری مسئولیت حاضر به بازنگری در عملکرد خود نیست. .

ترگی با اشاره به اینکه بسیاری از کارشناسان اقتصادی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور راه حل هایی را به دولت قبل ارائه کرده بودند که هیچ گاه اجرایی نشد، ادامه داد: بارها مقام معظم رهبری توصیه کردند که به توصیه کارشناسان اقتصادی توجه شود. اما دولتمردان هرگز حاضر نشدند از این توصیه ها برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنند.

توسعه ساخت و ساز در تهران در دوران حناچی راکد بود

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه امروز پس از اتمام ماموریتشان همچنان نگران این هستند که آیا عملکردشان در دوران مدیریتشان مشخص بوده است یا خیر، تاکید کرد: اصلاح طلبان در دولت قبل وعده ها و شعارهای زیادی دادند اما هیچ کدام. توسط آنها اداره نمی شود. قول دادند با برجام تحریم ها برداشته می شود، اما نان و آب مردم را به برجام بستند و مشکلاتی را در زندگی روزمره مردم ایجاد کردند.

وی با اشاره به عملکرد حناچی در شهرداری تهران ادامه داد: متأسفانه در دوره مدیریت آقای حناچی در شهرداری تهران توقفی در رشد و توسعه شهر تهران داشتیم و هیچ کاری انجام نشد تا اینکه هر لحظه در تهران بحرانی شد. عدم اقدام کافی از سوی مسئولین شهر بود.

ترقی با اشاره به اینکه شرایط تهران در زمان تصدی حناچی ناشی از ناکارآمدی شهرداری و شورای شهر قبلی در اداره شهر تهران بود، تاکید کرد: بیشتر فعالیت ها در دوره قبل شهرداری تهران سیاسی و جناحی بوده است. منفعتی برای مردم نداشته است، بنابراین بررسی ابعاد نمایندگی شهرداری می تواند عملکرد مدیران شهری را روشن کند.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اگر اصلاح طلبان به عملکرد شهردار مورد حمایت خود اطمینان دارند، نگران بررسی و تحقیق درباره عملکرد وی نباشند، خاطرنشان کرد: بررسی و تحقیق درباره عملکرد شهردار شهرداری تهران در دوره آقای حناچی نه تنها می تواند نقاط مثبت را تقویت کند، بلکه زمینه را برای ضعف ها و خلأهای عملکردی فراهم می کند تا تجربه ای برای مدیران شهری بعدی باشد تا تفاوت اصلی بین فردی که در جمهوری اسلامی ایران کار می کند را روشن کند. کسی که آن را ندارد

دیدگاهتان را بنویسید