تحویل ماشین آلات معدن در دستور کار وزارت صمت

ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792646

معاون فرآوری مواد معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر امروز خود به استان هرمزگان گفت: مهمترین لحظه برای معادن استان ها تامین ماشین آلات معدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; رضا مختشمپی پور پیش از ظهر امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از معدن رضوان اظهار داشت: مهمترین لحظه در این سفر تحویل ماشین آلات معدنی است که رصد می شود.

وی با اشاره به اقدامات بعدی برای رفع موانع معادن افزود: محدودیت هایی برای تامین ماشین آلات معدنی در کشور وجود دارد که به تولید معادن آسیب وارد می کند.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت: پس از زلزله 23 آبان، معدن رضوان و کارخانه کنسانتره این معدن متحمل خسارت زیادی شدند که مشکلات زیادی برای این معدن و کارخانه ایجاد کرد.

محتشمپی پور با اشاره به فعال شدن مجدد معدن و پیگیری برای رفع مشکلات کارخانه کنسانتره رضوان، اعلام کرد: پیش بینی افتتاح این کارخانه در ایام الله دهه فجر در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت خاطرنشان کرد: با راه اندازی این کارخانه فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در حوزه صنعت در استان و کشور ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید