ایجاد اردوگاه زمستانی و شروع پروژه در 6 نوامبر / تحویل ماشین آلات توسط HEPCO از 2 ماه آینده

زمان: 16:48
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777861

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه راهداری زمستانی امسال از 15 آبان آغاز می شود ، گفت: قرارداد تامین ماشین آلات و ماشین آلات راهداری با هپکو ادامه دارد و به ما اطلاع می دهد که تامین ماشین آلات آغاز می شود. در دو ماه آینده “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش امانی ، در آغاز عملیات زمستانی جاده ها ، گفت: به منظور آماده سازی نیروهای راهداری در طرح جاده زمستانی ، در آگوست امسال ما شروع به تهیه و خرید تجهیزات لازم ، از جمله برخی تجهیزات و همچنین نمک ، تجدید شن و ماسه و تجهیزات.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه راهداری زمستانی امسال از 15 آبان آغاز می شود ، افزود: طبق برنامه زمانبندی شده ، اکثر کارها به پایان رسیده و ایستگاه راهداری زمستانی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تأسیس شده است “

وی گفت: در زمستان امسال 2 هزار گشت راهداری و 9 هزار تجهیزات و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین جاده ای و همچنین 12 هزار مسافر ، 1100 ایستگاه جاده ای و سایر ایستگاه های ثابت فعال خواهند بود.

طبقه بندی استانها در 3 دور برای عملیات جاده زمستانی

امانی با بیان اینکه در بحث راههای زمستانی استانها را به سه دور تقسیم کرده ایم ، گفت: بسته به میزان بارندگی و شدت سرما و یخبندان زمستانی ، این استانها تقسیم می شوند ، استانهایی که بیشترین بارندگی را دارند و زمستان سرد و سرد در دور اول 11 استان وجود دارد و جلسات تخصصی با مدیران کل این 11 استان برگزار شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با تلاش مسافران سعی می کنیم در زمستان امسال هیچ راهی را مسدود نکنیم ، مگر اینکه شرایط به گونه ای باشد که احتمال ریزش بهمن یا خطر برای ایمنی مسافران وجود داشته باشد ، اما در شرایط عادی ما کاملا آماده انجام کارها “و جاده ها در امنیت کامل باز می مانند.

خرید تعدادی ماشین آلات راهداری و 50 مینی بوس برای استانها

وی در مورد مشکل تامین مالی نوسازی و تعمیر ناوگان خودرو گفت: کمبود بودجه در این زمینه وجود دارد و خراب شدن ناوگان جاده ای مشکلی است که ما با آن روبرو هستیم. ما سعی کردیم بازسازی ابزارها و ماشین آلات را در دستور کار قرار دهیم تعمیرات اساسی و بازسازی ماشین های جاده ای ، و همچنین تعداد محدودی از ماشین های جاده ای ، از جمله گریدر ، لودر ، کمپرسی و 50 وانت سبک ، برای استان ها خریداری شد.

ما همچنین دومین پیش پرداخت را به HEPCO / تحویل ماشین آلات از 2 ماه آینده پرداخت کردیم

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره قرارداد سازمان راهداری با HEPCO برای تامین تجهیزات جاده ای گفت: قرارداد با HEPCO برای تامین تجهیزات و ماشین آلات راهداری است ، ما دومین پیش پرداخت را به آنها پرداخت کرده ایم و منتظر هستیم. این ماشین ها به ما داده می شود. ما تحویل می دهیم.

وی گفت: “هپکو به ما اطلاع داده است که تحویل ماشین آلات در دو ماه آینده آغاز می شود و این پروژه تا سال آینده ادامه خواهد داشت.”

انتهای پیام

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید