تخریب محل حادثه در متروپلیس در حال انجام است


ساعت: 20:49
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841924

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا؛

سردار احمد هادم سیدالشهدا گفت: در قرارگاهی که وزیر کشور، فراجا، سپاه، بسیج، ادارات امداد و نیروهای مردمی حضور دارند، تلاش می کنیم آوارها را بدون هیچ گونه حادثه ای از ساختار کلانشهر خارج کنیم. در اسرع وقت.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلای آبادان گفت: حادثه این کلانشهر برای مردم ایران اسلامی به ویژه مردم خوزستان و آبادان بسیار تلخ و تاسف بار بود. . ما به خانواده های بازماندگان تسلیت می گوییم.»

وی با بیان اینکه باید از این صحنه دلخراش درس های زیادی بیاموزیم، افزود: اعدام نیروی انتظامی در خوزستان و جمهوری اسلامی از ابتدای حادثه ستودنی است و عملیات فرج جانشین فرماندهی کل سپاه خوزستان و همه سختی ها افسران نیروی انتظامی از آنها قدردانی می کنند، از امنیت در این هوای گرم، ازدحام جمعیت و مشکلات با جان و دل و زحمات روزانه متشکرم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه کربلا گفت: ماموران نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی تردد در اطراف ساختمان را زیر نظر داشتند و با عطوفت و مهربانی با مردم برخورد کردند. از نیروهای خود محافظت کنید تا دیگر حادثه ای رخ ندهد.

سردار هادم سیدالشهدا ادامه داد: از تمامی زحمات دستگاه های انتظامی که شبانه روز در این کار بزرگ خدمت می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در قرارگاهی که وزیر کشور، فراجا، سپاه، بسیج، ادارات امداد و نیروهای مردمی هستند، تلاش می کنیم بدون حادثه و در اسرع وقت آواربرداری را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید