عزم ملی برای تسریع در تخریب حادثه متروپلیس اتخاذ شده است


ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841922

آیت الله محسن حیدری گفت: امیدواریم با روی کار آمدن این همت و عزم ملی و جفای مسئولان در کنار جهادگرانی که در خدمت هستند، کار امدادگران حادثه کلانشهر تسریع بیشتری یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهاب، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان با حضور در محل حادثه سقوط مترو آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری و بویژه مردم شریف آبادان و هرمشهر تسلیت می گویم. تعدادی از هموطنان خود را در این حادثه تلخ از دست دادند و امیدوارم کشته شدگان این حادثه با شهدای کربلا و شهدای سوم هورداد محشور شوند.

وی افزود: از مردم آبادان که با مقاومت، استقامت و صبر در کنار خانواده های خود در مقابل این فاجعه ایستادند تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از مسئولان، بسیجیان، سپاه، نیروهای پشتیبانی، وزارت کشور و به ویژه مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که در کنار جهادگران برای ایجاد امنیت و خدمت به مردم تلاش می کنند تشکر می کنم. .

آیت الله حیدری ادامه داد: امیدواریم با این همت و عزم ملی که وجود دارد و پیگیری هایی که افسران در کنار جهادگران انجام می دهند، کار مددکاران تسریع بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید