دلیل عدم استفاده از تجهیزات سنگین در سایت تخریب متروپلیس چیست؟


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841694

احسان عباسپور گفت: استفاده از تجهیزات سنگین را با حساسیت بسیار ویژه ای رصد می کنیم چرا که ممکن است ساختار کلانشهر به دلیل لرزش زیاد آسیب ببیند و حادثه ثانویه رخ دهد که عواقب آن بسیار بیشتر از حادثه اول خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهاب، احسان آباپور فرماندار آبادان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این کلانشهر گفت: در پی ریزش برج های دوقلو بر روی پل مترو تعداد زیادی از هموطنانمان زیر آوار مدفون شدند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار 18 فوتی و 37 مجروح داشتیم که 34 نفر مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند. تلاش می کنیم تا سه نفر دیگر را هر چه زودتر از بیمارستان خارج کنیم.

فرماندار آبادان گفت: تمامی نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی با تدارکات و تجهیزات کامل از روز اول در منطقه حضور دارند. اگر در فیلم ها لودر یا جرثقیل بزرگ وجود ندارد، به این معنی نیست که این دستگاه ها وجود ندارند.

عباسپور با بیان اینکه هر لحظه احتمال ریزش کل ساختمان کلانشهر وجود دارد، ادامه داد: این دستگاه ها به دلیل ضعف در ساختار کلانشهر محل دفن زباله در نزدیک ترین نقطه ساختمان هستند. استفاده از تجهیزات سنگین را با حساسیت بسیار ویژه ای رصد می کنیم، چرا که ممکن است ساختار کلان شهر به دلیل ارتعاشات بسیار شدید آسیب ببیند و حادثه ثانویه رخ دهد که عواقب آن بسیار بیشتر از حادثه اول خواهد بود.

وی افزود: نیروهای کمکی در منطقه به صورت 24 ساعته کار می کنند. در شرایط فعلی که واقعا ساختار ناپایداری است از مردم می خواهم در محیط کار جمع نشوند تا خدای ناکرده اتفاقات ناگوار نیفتد.

فرماندار آبادان گفت: از مردم می خواهیم اخبار این حادثه را فقط از رسانه های رسمی و مورد تایید پیگیری کنند و تا تایید خبر در فضای مجازی منتشر نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید