تخریب 3 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرک کوهرنگ


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918384

قاسمی گفت: در ادامه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان و در راستای حفظ اراضی زراعی و باغی، سه ساختمان غیرمجاز به مساحت 280 متر مربع در محدوده شهریاری تخریب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدی قاسمی رئیس اداره امور اراضی شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگاران از چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان و حفظ اراضی زراعی و باغی سه مورد ساخت و ساز غیرمجاز به مساحت . 280 متری میدان در منطقه شهریاری تخریب شد.
وی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز شامل سه ساختمان است که با رای قطعی دادگاه و همکاری نیروی انتظامی، همکاری امور اراضی شهرستان کوهرنگ و دستگاه های اجرایی مرتبط تخریب شد.
مدیر جهاد کشاورزی منطقه کوهرنگ ادامه داد: در راستای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی سه مورد از قضاوت قطعی در منطقه چشمه چلی شهریاری تخریب شد.
قاسمی بیان کرد: در این راستا 2 هزار و 800 متر مربع نرده بلوک سیمانی و 280 متر مربع سازه به صورت سقفی تخریب و تخریب شد.
وی افزود: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی جرم محسوب می شود و از کشاورزان دعوت می شود نسبت به اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش، جداسازی، دیوارها و فنس کشی اقدام کنند. ، احداث ساختمان ها و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری باید به مدیریت و مراکز و امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ مراجعه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید