تدابیر راهنمایی و رانندگی و پلیس راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت اعلام شده است


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896792

رئیس پلیس کلانشهر گفت: در تهران راهپیمایی روز اربعین از میدان امام حسین تا حرم عبدالعظیم برگزار می شود و پلیس وظیفه دارد مشکلات انتظامی، امنیتی و ترافیکی این مراسم را به درستی اجرا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی کلانشهر صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: جمع زیادی از همکاران ما در مراسم اربعین حسینی حضور دارند و یک اتفاق بزرگ در پیش داریم و آن هم جاماندگان اربعین است. مارس.

وی ادامه داد: در تهران در روز اربعین این پیاده روی از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم عبدالعظیم انجام می شود و پلیس وظیفه دارد مشکلات انتظامی، امنیتی و ترافیکی این مراسم را به درستی اجرا کند.

سردار رحیمی گفت: کار پلیس راهور بر همه مردم روشن است، 5 قرارگاه در روز اربعین فعال خواهیم کرد که یکی از آنها دهه فجر و فتح است.

رئیس پلیس کلان شهرها یادآور شد: این اردوگاه ها دارای عناصر مادی و اطلاعاتی خواهد بود و بیش از 1000 پلیس زن در این ماموریت مهم کمک خواهند کرد.

وی تاکید کرد: از میدان امام حسین، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام تا حرم عبدالعظیم این 5 کمپ فعال بوده و از ساعت 24 روز جمعه (4 شهریور) پلیس راهور باید با استفاده از جرثقیل نظافت کند. همه این مسیرها باید بدون خودرو باشد و ممنوعیت توقف رعایت شود.

سردار رحیمی ادامه داد: پنج مسیر شامل میدان امام حسین، میدان جمهوری، امامزاده حسن، باکرشهر و جاده ورامین شناسایی شده است که مسیرهای فرعی این راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طبیعتا اکثر خودروها به سمت مرزها حرکت می کنند، مسئولیت شهرداری و تاکسیرانی بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید