سازمان راهنمایی و رانندگی پلیس راهور همزمان با راهپیمایی 22 آبان


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907720

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی از ساماندهی پویش یوم الله 22 آبان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی ترافیک گفت: با توجه به گرامیداشت روز دانش آموز (۲۲ آبان) همانند سال های گذشته محدودیت های تردد و توقف در خیابان طالقانی و مسیرهای منتهی به آن بازنگری شده است.

وی افزود: از ساعت 23:30 روز پنجشنبه 21 آبان ماه تا روز برگزاری مراسم محدودیت تردد در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح و از ساعت 19:30 روز جمعه 21 آبان در خیابان طالقانی حدفاصل خواهد بود. خیابان مفتح و قدس وجود دارد.

شریفی گفت: همچنین در خیابان سپهبد قرآنی از میدان فردوسی به سمت شمال، خیابان نجات الهی (ویلا) از خیابان انگلیسی به سمت شمال، خیابان ایرانشهر از خیابان کریمخان به سمت جنوب، خیابان مفتح از میدان هفت تیر به سمت جنوب، یک پل اطراف حافظ، ورودی خیابان طالقانی، خیابان ولیعصر (عج) شمال خیابان الگینال، خیابان فلسطین جنوب بلوار کشاورز.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان سپهبد قرآنی تا خیابان مفتح، خیابان ایرانشهر حد فاصل خیابان کریمخان تا خیابان طالقانی و در تمامی نقاطی که اتوبوس های شرکتی در آن تردد می کنند محدودیت ایست وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پس از پایان مراسم، شرکت کنندگان برای اقامه نماز جمعه به سمت غرب و سپس خیابان قدس به سمت جنوب حرکت خواهند کرد. توقف و محدودیت تردد در اطراف دانشگاه تهران مانند جمعه هر هفته برقرار است.

شریفی تصریح کرد: جلوگیری از پارک حاشیه ای در مکان های یاد شده به ویژه در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان مفتح، پارک و ساماندهی اتوبوس های حامل زوار ضروری است. همچنین نظافت راهروهای در نظر گرفته شده برای استقرار اتوبوس های تک شرکتی حائز اهمیت است و نظافت این مکان ها باید قبل از ورود اتوبوس های تک شرکتی به طور کامل انجام شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ترافیک گفت: با توجه به احداث محل برگزاری مراسم در خیابان طالقانی و نصب موانع فیزیکی مرتبط با برگزاری مراسم، تردد اتوبوس های تک شرکتی در روز برگزاری مراسم با محدودیت مواجه می شود. در مسیر ویژه خیابان طالقانی حدفاصل خیابان مفتح و خیابان موسوی و از خیابان سمیه مسدود شود. به عنوان یک مسیر جایگزین استفاده می شود.

وی افزود: مسیر خط اختصاصی خیابان طالقانی حدفاصل خیابان مفتح و موسوی از صبح روز پنجشنبه 21 آبان ماه برای نصب پارکینگ مسدود و مسیر جایگزین برای اتوبوس های یک شرکت در مسیر شرق به غرب از طریق در نظر گرفته شده است. خیابان سمیه.

شریفی به محل های تعیین شده ایستگاه اتوبوس یک شرکت اشاره کرد و گفت: خیابان موسوی، ایرانشهر و ضلع غربی خیابان کورانی حد فاصل خیابان طالقانی تا میدان فردوسی، ضلع شمالی خیابان سمیه بین خیابان مفتح و نجات الهی. ضلع جنوبی خیابان کریم خان. ایرانشهر به میدان هفت تیر – ضلع شمالی خیابان طالقانی. بین خیابان شریعتی و خیابان مفتح – ضلع شرقی خیابان مفتح. بین خیابان طالقانی و میدان هفت تیر ایستگاه های اتوبوس این شرکت هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور گفت: همچنین خیابان ولیعصر (عج) از تقاطع طالقانی شمالی تا چهارراه فاطمی، میدان فاطمی، خیابان جویبار تا بلوار کشاورز، ضلع جنوبی کریمخان سنت میرزای شیرازی – ضلع شمالی خیابان اراک – ضلع غربی. خیابان کورانی حد فاصل خیابان کریم خان تا خیابان طالقانی، هر دو جهت خیابان مفتح حد فاصل خیابان الخبال و طالقانی و خیابان ورزنده، ضلع غربی خیابان مفتح حد فاصل خیابان هفت تیر تا خیابان طالقانی جهت ایستگاه های اتوبوس یک شرکت محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید