تداوم کاهش دما در تهران/ افزایش گرد و خاک در جنوب تهران


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905316

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان امروز (اول آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد شدید، رگبار پراکنده باران، رعد و برق و کاهش دما پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، طی پنج روز آینده به دلیل فعالیت نامنظم سامانه بارشی، طی 72 ساعت آینده آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد، در نقاطی وزش باد شدید به ویژه از روز دوشنبه پیش بینی می شود. بعدازظهر تا بامداد سه شنبه (2 تا 3 آبان) با افزایش موقت گرد و غبار و بدتر شدن کیفیت هوا به ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان و رگبار پراکنده همراه با احتمال رعد و برق و رعد و برق، رگبار و رعد و برق نیز پیش بینی می شود. مناطق بالاتر، و در مه ایزوله برای ساعت ها انتظار می رود.

بیشترین بارندگی دوشنبه بعد از ظهر تا صبح سه شنبه است. کاهش دما امروز (اول آبان)، فردا دوشنبه افزایش نسبی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 28 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (دوم آبان) نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی شدید و گرد و خاک و در بعدازظهر افزایش ابر و در ساعات منزوی رگبار با احتمال رعدوبرق و رعد و برق با حداقل دمای 15 پیش بینی می شود. و بیشینه دمای 24 درجه و در روز سه شنبه (12 آبان) متغیر ابری و در نقاطی وزش باد شدید و گرد و خاک و از بعدازظهر با کمینه دمای 14 و حداکثر دمای 23 درجه به تدریج از ابر و وزش باد کاسته می شود. درجه سانتیگراد

دیدگاهتان را بنویسید