تدوین راهکارهایی برای حمایت از بسیج رسانه در استان یزد برای توانمندسازی رسانه ها

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802071

پارسایان گفت: سازمان بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد با تدوین راهبردهای حمایتی و همچنین توانمندسازی رسانه ها در حوزه های مختلف علمی و معیشتی این ظرفیت بالقوه را برای حمایت از توسعه همه جانبه استان تقویت و ساماندهی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی محمد پارسایان مسئول بسیج رسانه استان یزد صبح امروز در نشست اندیشکده های بسیج با حضور استاندار، معاونین و فرمانداران تمامی شهرستان ها برگزار شد. رسانه های استان یزد در نظر دارند با تدوین راهبردهای حمایتی و همچنین توانمندسازی رسانه ها در حوزه های مختلف علمی و معیشتی، این ظرفیت بالقوه را برای کمک به توسعه همه جانبه استان تقویت و سامان دهند.

وی مشکلات حوزه رسانه را برشمرد و راهکارهای رفع آنها را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار برشمرد و افزود: تبیین، ترویج و در نهایت نهادینه سازی رویکردهای موثر در تولید محتوای رسانه ای اثربخش از دیگر برنامه های لازم برای توانمندسازی رسانه ها در یزد است. استان . .

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد استفاده از قالب ها و سبک های جدید انتشار و بازنشر اطلاعات و اخبار را یکی دیگر از الزامات توسعه در فضای رسانه ای استان دانست و گفت: تقویت رسانه ها اولین گام در جهت شفافیت و شفافیت است. پیگیری توسعه پایدار و متوازن

خبرنگار انقلابی عصر وب، پارسایان تربیت، رویکرد لازم و مهم برای تقویت و حمایت از جبهه انقلاب اسلامی را تشریح کرد: رسانه زمانی برای توسعه استان و کشور موثر است که بتواند عملیات یکپارچه و مشترک رسانه ای را با همگانی انجام دهد. سلیقه ها و جهت گیری ها

وی در پایان لزوم توانمندسازی و تعامل در عرصه رسانه را توانمندسازی این ظرفیت دانست و تاکید کرد: خبرنگار و رسانه انقلابی کارگزار نظام است و توطئه های شوم فرهنگی استکبار جهانی را خنثی می کند، لذا باید مورد حمایت و تقویت قرار گیرد. بیش از پیش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید