ترامپ یک بازنده قطعی است

ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 1301/10/24
کد خبر: 1922568

جمهوری خواه سابق، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، دونالد ترامپ را پس از شکست های انتخاباتی این حزب در سال های اخیر، یک “بازنده قاطع” می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پل رایان، رئیس جمهوری خواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا، دونالد ترامپ را پس از شکست های انتخاباتی این حزب در سال های اخیر، یک “بازنده قطعی” می داند.

پل رایان در مصاحبه ای با سی ان ان در مورد رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «او به سرعت در حال کم شدن اهمیتش است. او یک بازنده قطعی است. او باعث شد که ما مجلس نمایندگان را در انتخابات 2018 ببازیم. او باعث شد کاخ سفید را در انتخابات 2020 از دست بدهیم – او بارها باعث شد که ما مجلس سنا را از دست بدهیم.

به گفته این نماینده سابق جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا، از آنجایی که جمهوری خواهان بیشتر بر مسائلی مانند مسئولیت مالی و کمتر بر شخصیت ها تمرکز می کنند، دونالد ترامپ نمی تواند نامزد نهایی آن حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد.

به گزارش هیل، او افزود: «فکر می‌کنم ما بر ترامپ غلبه خواهیم کرد. من واقعا فکر می کنم این کار خواهد شد. «راستش را بخواهید، نمی توانم تصور کنم که او نامزد ریاست جمهوری این حزب باشد.

ترامپ تاکنون تنها چهره شناخته شده حزب جمهوری خواه آمریکا است که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا اعلام کرده است. با این حال، تعدادی دیگر از شخصیت های برجسته حزب جمهوری خواه آمریکا نیز در حال بررسی پیشنهادی برای کاخ سفید هستند.

در ماه های اخیر، پل رایان دونالد ترامپ را هدف گرفته است. او در ماه اکتبر گفت که تا انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا “مشخص خواهد شد که ترامپ در انتخابات شکست خواهد خورد” و دوباره پیش بینی کرد که جمهوری خواهان نامزد دیگری را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.

در سال 2018، پل رایان تصمیم گرفت برای یک کرسی در مجلس نمایندگان ایالات متحده نامزد نشود و به عنوان معاون رئیس Tenio، یک شرکت مشاوره روابط عمومی، کار می کند.

پل رایان در ادامه این گفت و گو به هرج و مرج اخیر در روند تعیین رئیس دور جدید مجلس نمایندگان آمریکا که برای اولین بار در چند دهه گذشته با 15 دور رای گیری نهایی شد، واکنش نشان داد و گفت: که این حادثه نشان داد که جمهوری خواهان آماده تبدیل شدن به حزب مسئولیت محدود دولتی و مالی هستند.

«کوین مک کارتی» رئیس جمهوری خواه جدید مجلس نمایندگان آمریکا پس از دادن امتیازات بزرگ به گروهی از مخالفان جمهوری خواه خود، موفق شد آرای لازم را در رای نامزدی این سمت جمع آوری کند.

دیدگاهتان را بنویسید