تراکتور حرکت می کند تا پنجره اش را باز کند

تراکتور حرکت می کند تا پنجره اش را باز کند

تراکتورسازی با ورود به هر دو بازار تابستانی و زمستانی لیگ بیست و یکم با پنجره بسته با مشکلات زیادی مواجه شد. باشگاه برای اینکه مانند نیم فصل بازار را از دست ندهد، به فکر رفع سریعتر مشکل افتاد و با پرداخت بدهی سنگین سه بازیکن خارجی مجوز نقل و انتقالات را دریافت کرد.

تراکتور پس از باز شدن پنجره با بازیکنان مورد نظر خود مذاکره می کند و خریدهای خود را ارائه می کند. قرارداد با دو بازیکن (بالبالی و کیانی) تاکنون رسمی شده و محمدی در آستانه سرخ شدن قرار دارد. در چنین شرایطی بسته شدن مجدد پنجره نقل و انتقالات تنها چند روز پس از باز شدن آن چیزی بود که هواداران تراکتورسازی ابتدا آن را باور نکردند اما موضوعی جدی بود.

این بار مسائل داخلی در میان است. روز گذشته پرونده منصوریان و تراکتورسازی به نتیجه رسید و این مربی و دستیارانش کمیسیون تعیین تکلیف فدراسیون فوتبال را اعلام کردند و باشگاه تبریزی را به پرداخت بدهی و حقوق محکوم کردند. علاوه بر این حکم، باشگاه تراکتورسازی چندین پرونده با مبالغ کمتر روی میز دارد که موظف به پرداخت آن خواهد بود.

البته روند بازگشایی پنجره این بار پیچیده و طولانی نخواهد بود و باشگاه تراکتورسازی ضمن مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود، برای جلب رضایت شاکیان نیز اقدام می کند. با توجه به اینکه به محض توافق، کارهای اداری انجام می شود و بحث ارسال پول به خارج از کشور، معوقات چند روزه آن و مبالغ کلان ناشی از قراردادهای دلاری مطرح نمی شود، مشکلی به نظر نمی رسد. برای تراکتور و هوادارانش این باشگاه در روزهای آینده با بسته شدن موارد ذکر شده می تواند پنجره خود را بازگشایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید