قیمت سرسام آور باز کردن پنجره برای حمل تراکتور

قیمت سرسام آور باز کردن پنجره برای حمل تراکتور

هفته گذشته باشگاه تراکتورسازی از پرداخت مطالبات کوین فورچون، لی هری اروین و آکاش حمزوی و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریزی خبر داد. اتفاقی که با توجه به بدهی کلان تبریزی به سه بازیکن خارجی کمی سخت به نظر می رسد اما در نهایت این اتفاق افتاد.

علاوه بر این سه بازیکن، تراکتوری ها هفته گذشته دومین و آخرین قسط از مطالبات کوین کنستانت را نیز به حساب آن بازیکن واریز کردند تا نشان دهند وضعیت مالی سرخ پوشان تبریزی چندان بد نیست! به حدی که حتی مدیران این باشگاه حقوق تمامی بازیکنان فعلی این تیم را به 40 تا 50 درصد رساندند تا شرایط خوبی در این زمینه فراهم شود.

حالا که ماجرای بسته شدن پنجره تراکتور به پایان رسیده است، شاید نگاه به هزینه های چند روز گذشته این باشگاه بی معنا نباشد. جایی که سرخپوشان تبریزی تنها در چند روز اخیر برای سه بازیکن غیرکارکرده و یک بازیکن مشکل دار (کنستانت) حدود 54 میلیارد تن هزینه کرده اند!

طبق تصمیمات فیفا و تایید دادگاه عالی ورزش، تراکتور 1.3 میلیون دلار به فورچون، 210 هزار یورو به اروین و 171 هزار یورو به حمزاوی پرداخت و 300 یورو برای قسط دوم کنستانت به حساب این بازیکن واریز شد. در نتیجه با هزینه یک انگشت شست و 27 هزار تومانی و 30 هزار تومانی مشخص می شود تراکتوری ها برای برخی بازیکنان بی کیفیت و «بیهوده» حدود 54 میلیارد تومان با قیمتی غیرقابل قبول درآمد داشته اند. قراردادهایی که بیشتر آن ها با واسطه های معروف به تراکتورسازی بسته شد و عملا هیچ کدام از این بازیکنان در سال های گذشته دردی را دوا نکرده اند.

البته گفتنی است تراکتوری ها قبل از شروع فصل جاری حدود 50 میلیارد تن برای پرداخت مطالبات (استوکس، کنستانت، پاتریک، میمبل، مازولا و…) پرداخت کردند تا پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند. زنوزی سالانه تنها حدود 100 میلیارد تن برای پرداخت مطالبات باشگاه از بازیکنان خارجی هزینه کرده است! رقمی خیره کننده که در صورت پرداخت صحیح، تراکتور اکنون جایگاهی بهتر از دوازدهم لیگ برتر و افتخارات بیشتر از قهرمانی جام حذفی خواهد داشت.

محمدرضا زنوزی که در چند ماه گذشته در حال مذاکره برای واگذاری مالکیت باشگاه مس بوده است، در حال حاضر با هماهنگی نهادها و افراد ذیربط تمامی این هزینه ها را شخصا متقبل شده و حسابرسی در این بخش در زمان آزادسازی انجام خواهد شد. از انتقال

دیدگاهتان را بنویسید