تظاهرات گسترده در تل آویو در اعتراض به افزایش سرسام آور قیمت ها


ساعت: 16:14
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880885

صدها تن از ساکنان تل آویو نسبت به هزینه های سرسام آور زندگی و قیمت مسکن اعتراض کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در حالی که رژیم صهیونیستی با انحلال کابینه و اختلافات داخلی دست و پنجه نرم می کند، بیش از دو هزار نفر از ساکنان تل آویو تظاهرات کردند.

روزنامه تایمز اسرائیل روز یکشنبه گزارش داد که ساکنان تل آویو در یک تجمع شبانه در یکی از میادین اصلی به افزایش سرسام آور قیمت مسکن و هزینه های زندگی اعتراض کردند.

علاوه بر این اعتراضات، کمپین اعتراضی ضد افزایش قیمت در شبکه های اجتماعی نیز توانست ۲۲ هزار حامی پیدا کند.

برگزارکنندگان این تظاهرات اعلام کردند که نمی خواهند فقط سر و صدا کنند و خواستار اقدام عملی شوند. به گفته آنها قرار است فهرستی از خواسته ها و الزامات روشن این کمپین تهیه شود.

حدود دو هفته پیش، هزاران نفر در روز شنبه در رم، پایتخت ایتالیا، در تظاهراتی که از سوی اتحادیه‌ها فراخوانده شده بود، تجمع کردند، در حالی که تظاهرات ضد دولتی دیگری در شهرهای جنوا، تریست و کالیاری برگزار شد.

از سال گذشته افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی به دلیل مشکلات زنجیره تامین جهانی، تظاهراتی را در کشورهای مختلف به راه انداخته است.

جنگ اوکراین و تحریم های گسترده غرب علیه روسیه نیز در ماه های اخیر این بحران را تشدید کرده است. مسکو هشدار داده است که اجرای این تحریم ها منجر به کمبود شدید سوخت در کشورهای غربی خواهد شد و در نهایت تاثیر تحریم ها بر تحریم ها تاثیر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید