تردیدهای آزاردهنده در مورد چشم انداز جذاب استقلال

تردیدهای آزاردهنده در مورد چشم انداز جذاب استقلال

مهدی کایدی که فصل گذشته از سوی باشگاه استقلال به شباب الاهلی فروخته شد، در فکر پیوستن به اتحاد کلبا بود و می خواست دوباره شاگرد فرهاد مجیدی شود، اما این انتقال بین دو باشگاه محقق نشد. رسانه ها همچنین از تلاش باشگاه الوصل برای خرید مهدی کایدی به جای عمر حربین خبر دادند که در این زمینه هم اتفاقی نیفتاد!

محمد مومنی در صحبت هایش درباره مهدی قیدی به شبهات آزاردهنده این بازیکن اشاره کرد اما نگفت این شبهات آزاردهنده درباره مهدی قیدی چیست!

مهدی مومنی در خصوص قرارداد با مهدی کایدی گفت: شکی نیست که کایدی بازیکن بسیار خوبی است و دوست داریم به تیم ما اضافه شود و از فرصت هایش استفاده کنیم. استقلال کایدی را بزرگ کرد و به جایی رساند که او دوست داشت. حالا که استقلالی ها می خواهند از این بازیکن استفاده کنند باید شرایطی را فراهم کنند تا زمینه استفاده از او فراهم شود و به استقلال کمک کند. همه استقلالی ها دوست دارند این اتفاق بیفتد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما برخی شبهات آزاردهنده است. ما چیزهایی شنیده ایم که نمی توانیم در مورد آنها صحبت کنیم. بازگشت کایدی می تواند به نفع او و استقلال باشد و زودتر قدم های قهرمانی برداشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید