بورس باید آرام باشد/سخنگوی اقتصادی دولت در مورد تردیدهای مردم توضیح دهد

ساعت: 20:09
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780539

رئیسی بعدازظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت بر رسیدگی به دغدغه های مردم و سرمایه گذاران خرد در بورس تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به شاخص بورس در روزهای اخیر اظهار داشت: ادامه نوسانات بورس بر زندگی مردم تاثیر می گذارد، بنابراین باید برای آرامش این بازار و مردم تدبیری اندیشید. سرمایه گذاران. ”نگران نباشید.

رئیس جمهور از آقای هندوزی سخنگوی اقتصادی دولت خواست تا با مردم و سهامداران در این زمینه صحبت کند تا منطق بورس و چشم انداز آینده را بهتر توضیح دهد.

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکل کم آبی در نقاط مختلف کشور گفت: تامین آب از منابع مختلف و صرفه جویی همه جانبه در بخش صنعت و کشاورزی برای مقابله با بحران کم آبی نیاز است و باید انجام شود. تحت تعقیب قرار گرفتن

رئیس جمهور افزود: دولت در زمینه تامین اعتبار لازم برای تولید آب های ژرف از این موضوع حمایت می کند چرا که تامین آب به مردم یکی از اولویت های تخصیص بودجه است.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات همه وزرا با نخبگان در هر یک از حوزه های تخصصی، گفت: باید از نظرات نخبگان به ویژه علما و مراجع عظام تقلید بهره ببریم چرا که آنها خیرخواه مردم، مسئولان و مردم هستند. کشور. «مردم و مسئولان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید